جایگزین مسیر

نگاه ها بر روی 5 بازیکن یونایتد در تور پیش فصل

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۲

ما قصد داریم نگاهی بیاندازیم به پنج بازیکنی که هواداران باید عملکرد آنها را در تور پیش فصل به دقت زیر نظر بگیرند.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ماه جولای, ماهی که تمام فوتبالیست های حرفه ای شروع به فکر کردن به فصل آینده می کنند و تمرینات خود را در راه آماده شدن برای فصل جدید و بهره بردن از فرصت ها شروع می کنند.

منچستریونایتد امسال شاید فصلی جالب در مقایسه با دیگر فصل های این چند سال اخیر پیش رو خواهد داشت پس از دوران طولانی مدت حضور سرآلکس فرگوسن در باشگاه, یونایتد اکنون مربی دیگری را به خود می بیند دیوید مویز, کسی که در اولین اقدام خود باید درباره آینده وین رونی در باشگاه  تصمیم بگیرد.

اما کدام بازیکنان بیش از دیگر بازیکنان در تور پیش فصل تابستان امسال یونایتد, چشمان زیادی ناظر عملکرد آنها خواهند بود؟

.

عدنان یانوزای

این بازیکن بلژیکی با استعداد, تحسین همگان را به خود جذب کرده است پس از عملکرد تاثیرگذارش در فصل گذشته که منجر شد در اواخر فصل به تیم اصلی راه یابد.

فرصت دادن به او برای بازی کردن در کنار بازیکنان تیم اصلی در بازی های دوستانه تیم در آسیا و اقیانوسیه می تواند آماده سازی بسیار عالی در آستانه رقابت های فصل آینده برای این بازیکن جوان باشد.

.

درن فلتچر

فلتچر که مدتی از بیماری روده رنج می برد اکنون پس از پشت سر گذاشتن عمل جراحی , تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با این مشکل مبارزه کند.

به نظر می رسد عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است و این بازیکن در آستانه بازگشت به تیم اصلی می باشد و به ترکیب تیم اصلی در تور پیش فصل اضافه خواهد شد.

به نظر می رسد فلتچر از آن نوع بازیکنانی باشد که مویز به آنها اعتقاد زیادی دارد و بسیار عجیب خواهد بود اگر مویز از او استفاده نکند.

.

دیوید مویز

شما درست می گویید او بازیکن نیست اما این مرد اسکاتلندی مطمئنا در آغاز فصل در مرکز توجهات قرار خواهد گرفت.

بسیار جالب خواهد بود که تعامل او با بازیکنان در تیم جدیدش را به نظاره بنشینیم و ببینیم که چگونه او از بازیکنان در بازی های تور پیش فصل استفاده خواهد کرد.

.

نیک پاول

این ستاره جوان قصد دارد در این تابستان این پیغام را به مویز برساند که بازیکنی تاثیرگذار می باشد.

او در اولین فصل حضورش در یونایتد به اندازه کافی در ترکیب یونایتد حاضر نشد اما عملکردش در بازی هایی که به میدان رفت تاثیرگذار بود و او با تحمل فشاری که به او وارد می شود ارزش خود را در آستانه رقابت های فصل جدید ثابت خواهد کرد.

.

ویلفرد زاها

این خرید زمستانی یونایتد از کریستال پالاس در نهایت در تابستان امسال شانس این را خواهد داشت تا پیراهن یونایتد را بر تن کند و پس از پایان دادن بر فصل تاثیرگذارش در اواخر فصل گذشته, هواداران یونایتد را بسیار هیجان زده کرده است تا عملکرد او را در تابستان امسال نظاره کنند.

آیا زاها می تواند با شروعی که از او انتظار می رود, در نقشه های مویز جایی برای خود باز کند؟

به نظر شما ما باید بیشتر عملکرد کدام بازیکن را در این تایستان زیر نظر بگیریم؟

۰ Comments