جایگزین مسیر

نگرانی گری نویل از رفتن ویدیچ و فردیناند

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۳

گری نویل معتقد است که تصمیم منچستریونایتد مبنی بر اجازه دادن به مدافعین باتجربه ی خود برای ترک تیم، می تواند زیان آور باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد آماده ی تغییر و تحول گسترده ی ترکیب خود در تابستان پیش روست.

شاید الکس فرگوسن با بیشتر همین بازیکنان در 2013 لیگ برتر را فتح کرد، اما باید قبول کرد که در فصلی که گذشت خطوط هافبک و دفاع بی پناه بودند و ضعفشان مشهود بود.

به طرزی قابل توجه، یونایتد اجازه داد که هردو مدافع وسط کهنه کار باشگاه یعنی ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ از تیم بروند. در حالی که قرارداد یکی تمدید نشد و دیگری تصمیم گرفت به اینترمیلان بپیوندد.

یکی از اسطوره های یونایتد گری نویل که در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد، معتقد است که که این موضوع می تواند به ضرر تیم باشد. ملی پوش اسبق انگلیس می گوید گرچه شیاطین سرخ شماری از بازیکنان در حالِ پیشرفت و جوانانی در حالِ ورود به ترکیب اصلی دارد، اما آن ها نیاز به شخص باتجربه ای دارند که در فصل بعد خط دفاعی را رهبری کند.

او گفت : ” من فکر می کنم از دست دادن هم زمان ویدیچ و ریو ریسک بزرگی است. مدافعین مرکزی جوانی در تیم وجود دارند، فیل جونز، جانی ایوانز و کریس اسمالینگ.

و گمان می کنم اگر ما درحال جذب دفاع وسطی هستیم که از کشور دیگری می آید و قبلاً در این جا بازی نکرده است، ایده ی داشتن یک دفاع تنومند و بی باک، کمک خواهد کرد. فکر می کنم این یک ریسک است. اما خواهیم دید که نتیجه چه خواهد شد.”

همیشه صحبت از این بوده که یونایتد می بایست فلسفه ی خود را دست نخورده نگه دارد و تسلسل و پیوستگی اش را حفظ کند، این کار با نگه داشتن رایان گیگز در تیم به عنوان دستیار انجام شد. تاکنون، فردیناند و ویدیچ از باشگاه رفته اند و پاتریس اورا هم می تواند نهایتاً تا یک سال دیگر دنباله رو آن ها باشد. نهایتاً اینکه یونایتدی ها یک مقدار با کمبود تجربه مواجه هستند، اما با خریدهای احتمالی که در این بخش خواهند داشت، ممکن است از این مشکل رهایی پیدا کنند.

۰ Comments