جایگزین مسیر

نگرانی منچستر یونایتد از آسیب دیدگی ون پرسی

by | شهریور , ۲۳ , ۱۳۹۱

پس از اینکه ون پرسی بین دو نیمه ی بازی هلند در مقابل مجارستان در مقدماتی جام جهانی  تعویض شد، نگرانی هایی در مورد آمادگی رابین ون پرسی به وجود آمده است. 

در همان روزی که شینجی کاگاوا هم تیمی او، مجبور شد بازی که منجر به پیروزی ژاپن بر عراق شد را از دست بدهد.ون پرسی برای جلوگیری از آسیب ران، مجبور شد بیرون رود.

در حالی که لوئیس ون گال، مربی هلند، به خاطر آسیب دیدگی، این بازیکن 29 ساله را با کلاس یان هونتلار تعویض کرد و این قطعاً برای سر الکس فرگوسن مربی یونایتد نگران کننده است.

ون گال گفت: “من ون پرسی را برای اقدامات پیشگیرانه تعویض کردم. به نظر نمی رسد این آسیب دیدگی بیش از حد جدی باشد. ما نمی خواستیم ریسک کنیم.”

بازیکن هلندی، تابستان با مبلغ 24 میلیون پوند از آرسنال خریداری شد، دراین فصل در دو بازی که برای یونایتد از ابتدا به میدان رفت چهارگل به ثمر رساند.

با مصدومیت وین رونی در برابر فولهام و ترس از آمادگی کاگاوا، فرگوسن امیدوار است پیش بینی ون گال در مورد سلامتی ون پرسی درست باشد.

یونایتد در روز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان ویگان است و بعد از آن در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف قهرمان ترکیه، گالاتاسرای می رود.

۰ Comments