جایگزین مسیر

هاجسون:رونی توانایی شکستن رکورد سر بابی را دارد

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد.سرمربی تیم ملی انگلستان در طی مصاحبه ای گفت که وین رونی ستاره ی 3 شیر ها و شیاطین سرخ توانایی شکستن رکورد سربابی چارلتون در امر گلزنی را در تیم ملی دارد.

این سرمربی سابق تیم لیورپول اذعان کرد که قصد دارد با وین رونی در مورد امکان شکستن رکورد گلزنی سربابی چارلتون در تیم ملی صحبت کند.

رونی تا به حال 38 گل برای سه شیرها به ثمر رسانده است و با رکورد 49 گل سر بابی چارلتون 11 گل فاصله دارد.چارلتون که اسطوره ی منچستریونایتد حساب می شود در سال 1970 اعلام بازنشستگی کرد.

هاجسون معتقد است رونی می تواند رکورد 260 گله ی آلن شیرر را در لیگ برتر را نیز بشکاند ولی آن را کاری بسیار سخت قلمداد کرد ولی اعتراف کرد که دوست دارد رونی را به عنوان برترین گلزن تیم ملی انگلستان ببیند.

هاجسون در این مورد گفت:”من مطمئنم ما باهم در این مورد صحبت خواهیم کرد.ما در جام جهانی مدت زیادی کنار هم خواهیم بود و این چیزی است در مکالمات روزمره به صحبت در مورد آن می پردازیم.”

“او راه سختی برای رسیدن به رکورد شیرر دارد ولی او از نظر گل ملی در رده ی بالایی وجود دارد و ما می خواهیم او رکورد سربابی را جابجا کند.”

رونی چند روز پیش قرار داد خود را با منچستریونایتد به مدت 5 سال و نیم در ازای دستمزد 300 هزار پوند در هفته تمدید کرد.

۰ Comments