جایگزین مسیر

هاجسون بر روی آمادگی رونی ریسک نمی کند

by | مرداد , ۱۹ , ۱۳۹۲

روی هاجسون به سرمربی منچستریونایتد دیوید مویز اطمینان داد که قبل از تصمیم گیری در خصوص بازی کردن یا بازی نکردن او در بازی دوستانه ملی چهارشنبه شب برابر اسکاتلند در ومبلی, آمادگی وین رونی را ارزیابی کند.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازی برای جشن گرفتن یکصد و پنجاهمین سالگرد تاسیس اتحادیه فوتبال می باشد و همچنین فرصتی برای هاجسون می باشد تا آمادگی بازیکنانش را قبل از بازی های مقدماتی جام جهانی در ماه های سپتامبر و اکتبر, ارزیابی کند.

رونی اخیرا مصدومیتی از ناحیه شانه و همسترینگ داشته است اما هنوز می تواند در بازی جام اتحادیه یونایتد برابر ویگان در روز یکشنبه به میدان رود و همچنین در بازی چهارشنبه تیم ملی در ومبلی.

هاجسون گفت که او درباره آمادگی مهاجم ملی پوش انگلستان با دقت رفتار خواهد کرد, هنگامی که او برای بازی هفته آینده برابر اسکاتلند به تیم ملی دعوت شد.

هاجسون به اسکای اسپورت نیوز گفت: انتخاب کردن او بوسیله من, به خاطر نزدیکی من با دیوید مویز می باشد و هیچ مسئله ای بین ما وجود ندارد.

“ما از مدت ها قبل با همدیگر دوست هستیم. دیوید وضعیت فعلی من را درک می کند و او به طور واضح می داند که ما چهار بازی بسیار مهم را در پیش رو داریم.”

“من بازیکنان را پس از بازی با برزیل که سه ماه قبل برگزار شد, تاکنون ندیده ام و برای من مهم است تا آنها را در اینجا داشته باشم.”

“حتی اگر آنها نتوانند به طور کامل یا چند دقیقه ای در بازی به میدان روند. من می خواهم آنها در این دو سه روز اینجا باشند زیرا ما یک ترکیب داریم, یک تیم هستیم, ما یک گروه هستیم.”

” چون بازیکنی که به طور کامل, در حال حاضر آماده بازی کردن نمی باشد, به این معنا نیست که آن بازیکنان نقش مهمی در بازی های تیم ملی در سپتامبر نخواهند داشت.”

“دیوید و وین این وضعیت را درک می کنند. ما تصمیمی خواهیم گرفت. هنگامی که وین به اینجا بیاید, ما آمادگی جسمانی او را ارزیابی می کنیم.”

“من می دانم که دیوید نمی خواهد او در بازی به میدان رود, اما ما اگر او آماده بازی کردن نباشد, وین را به زمین نخواهیم فرستاد.”

“فرستادن یک بازیکن به باشگاهش در حالتی که مصدوم شده, آخرین کاری می تونه باشه که من قصد انجامش را داشته باشم(منظور اصلا نمی خواهم چنین کاری انجام بدهم), این مسئله در قبال بازیکنان دیگر تیم نیز صدق می کند.”

۰ Comments