جایگزین مسیر

هاجسون مانع بحث راجع به رونی می شود

by | مرداد , ۱۸ , ۱۳۹۲

روی هاجسون سرمربی انگلستان برای بازی مقابل اسکاتلند فرانک لمپارد، گری کیهیل و اشلی کول را از تیم چلسی دعوت کرده است، اما قصد دارد مانع تلاش بازیکنان چلسی  برای تحریک وین رونی به پیوستن به این تیم شود.

به هر حال بازیکنان مختلفی از منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال، لیورپول و منچسترسیتی در تیم ملی دور هم جمع می شوند و برای پیروزی تیم ملی تلاش می کنند. اما ممکن است حرف هایی هم در این بین رد و بدل شود. هاجسون می گوید نمی تواند از حرف زدن بازیکنانش جلوگیری کند، اما با آنها درباره این موضوع صحبت خواهد کرد.

وقتی از هاجسون پرسیده شد اگر بازیکنان چلسی بخواهند رونی را تحریک کنند به چلسی برود، آیا او از این کار جلوگیری می کند یا نه، او پاسخ داد: “این کار سخت است. اشلی کول و وین رونی دوستان نزدیکی هستند. دیوید مویز باید این را بداند. اگر آنها در هتل با هم صحبت نکنند، پای تلفن این کار را انجام می دهند. اما قبول دارم که وظیفه من مراقبت است. من موضوع را هم برای بازیکنان چلسی و هم برای بازیکنان یونایتد و هم برای بقیه روشن می کنم که اینجا تیم ملی انگلستان است. شما می توانید بعدا در مورد هر موضوعی که می خواهید صحبت کنید اما طی این دو یا سه روز فقط باید روی تیم ملی و بازی با اسکاتلند تمرکز کنید زیرا این مهمترین مسئله است. من انتظار دارم کسی حتی برای یک دقیقه هم تمرکزش را به خاطر موضوع دیگری از دست ندهد. باید بگویم که هم دیوید مویز و هم خوزه مورینیو حامی من هستند و شرایطم را درک می کنند.”

۰ Comments