جایگزین مسیر

هاجسون می گوید, رونی کاملا آماده است

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۲

روی هاجسون مدعی شد که وین رونی چند روزی می شود که کاملا آماده شده است و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیلی استار آشکار ساخت که سرمربی انگلستان معتقد است که این مهاجم چند روی می شود که کاملا آماده شده است.

هاجسون گفت: او چند روزی است که از لحاظ جسمی اکنون آماده است و در منچستر سخت تمرین کرده است.

او اضافه کرد: او همیشه مدنظر تیم ملی انگلستان می باشد و ضمن اینکه او از لحاظ جسمانی آماده می باشد زیرا او یکی از بهترین بازیکنان ما می باشد.

رونی در طول تور پیش فصل منچستریونایتد دچار هم مصدومیت همسترینگ و هم شانه شده بود و اکنون هاجسون مدعی است که رونی مشکلی از لحاظ جسمانی ندارد و آماده می باشد.

تیم ملی انگلستان در راستای کسب آمادگی برای بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 روز چهارشنبه همین هفته در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی اسکاتلند می رود.

8 بازیکن از منچستریونایتد به تیم ملی انگلستان دعوت شده بودند که شرایط جسمانی دو بازیکن یونایتد یعنی رونی و یانگ روشن نبود و احتمال داشت این دو به بازی با اسکاتلند نرسند. اکنون گفته می شود رونی آماده است و تنها اشلی یانگ به دلیل مصدومیت برای این بازی آماده نمی باسد و از لیست خارج شده است.

گفته می شد چلسی پیشنهاد سومی برای خرید وین رونی به یونایتد ارائه می کند اما یونایتد قصد ندارد این بازیکن را بفروشد و به احتمال زیاد تا زمانی که این دو تیم در 26 آگوست در چارچوب هفته دوم لیگ برتر به مصاف همدیگر بروند, اتفاقی نخواهد افتاد.

۰ Comments