جایگزین مسیر

هافبک سابق یونایتد در آکادمی ماندنی شد

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۳

نیکی بات هافبک سابق شیاطین سرخ در فصل آینده نیز در کنار وارن جویس در آکادمی باشگاه به شغل خود ادامه خواهد داد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از انتصاب #فن_خال به سمت سرمربی #منچستریونایتد, بحث های گوناگونی درباره آینده مبهم نیکی #بات, پل #اسکولز و فیل #نویل در باشگاه مطرح می شد.

اکنون دیلی میل گزارش کرده است که بات به کار خود با تیم زیر 21 سال و هدایت تیم زیر 19 سال در لیگ جوانان اروپا ادامه خواهد داد. یکی از مقامات رسمی بلندمرتبه باشگاه در گفتگو با این روزنامه گفته است:

کلاس 92 اهمیت بسیار زیادی برای منچستریونایتد دارد. نیکی نینی عضوی از کارکنان باشگاه محسوب می شود, او پستی در اینجا دارد و با وارن #جویس کار می کند, که در باشگاه نیز باقی میماند.

پس از برکناری دیوید مویز, این مربی 39 ساله به تیم اصلی آمد تا در کنار رایان #گیگز سرمربی موقت شیاطین سرخ در بازی های انتهای لیگ هدایت یونایتد را برعهده بگیرند. تصور بر این بود که خود بات دوست دارد به شغل قبلی خود در تیم ذخیره ها زیر نظر فن خال برگردد یا در کادر مربیگری این مربی 62 ساله هلندی کار کند.

هافبک سابق یونایتد از اشتیاق خود برای هدایت یک باشگاه می گوید. بات اعتراف می کند که تاکنون پیشنهاد مربیگری 3 تیم را رد کرده است و منتظر است تا پست مناسبی به او پیشنهاد شود.

در منچستریونایتد, من در زمین تمرین هستم, با کسانی کار می کنم که به من احترام می گذارند و من از بودن در این باشگاه بی نظیر خوشحال هستم. به همین خاطر چرا باید این فرصت را ازدست بدهم و به باشگاهی ملحق بشوم که هیچ کس آنجا مرا نمی شناسد و همینطور احتمالا به این اندازه برای من احترام قائل نشوند و چرا باید در جایی خطر اینکه 6 ماه بعد اخراج بشوم را قبول کنم؟ اگر من جایی بروم, آنجا باشگاهی خواهد بود که من به کسانی که در آنجا کار می کنند, اعتماد دارم, به مالک باشگاه اعتماد دارم و به مربی هایی که آنجا حضور دارند, اعتماد دارم. من هنوز باید تجربیات بسیار زیادی را پشت سر بگذارم. من نمی خواهم ناگهان سمت مهمی را بپذیرم.

انتصاب رایان گیگز به سمت دستیار فن خال نشان دهنده این مسئله است که این مربی هلندی می خواهد ارتباط خود با کلاس 92 را حفظ کند. نگه داشتن بات در باشگاه نیز نشانه دیگری برای این مسئله می باشد. احتمالا این حرکت راه را برای حضور فیل نویل و پل اسکولز در باشگاه هموار کند. فیل نویل عضو کادر مربیگری دیوید مویز بود اما پس از برکناری مویز او باشگاه را ترک نکرد. نویل پیش از این از علاقه اش به ادامه کار در یونایتد سخن گفته بود. اگرچه هیچ پستی از سوی فن خال به او در تیم اصلی پیشنهاد نشده است.

من امیدوارم که در تیم بمانم و این تصمیمی است که باشگاه تا آنجایی که من اطلاع دارم, گرفته است. من سال گذشته مربی تیم اصلی بودم. اینکه سال آینده چه پستی خواهم داشت, مطمئن نیستم اما در چند هفته آتی درباره نقشم در باشگاه مطلع خواهم شد و امیدوارم در منچستریونایتد نقشی ایفا کنم.

پل اسکولز نیز توسط رایان گیگز در 4 بازی آخر منچستریونایتد در فصل گذشته به تیم اصلی اضافه شد. شاهزاده زنجفیلی الدترافورد اخیرا به عنوان سفیر باشگاه انتخاب شده است. البته انتقادهای اخیر او از وین رونی و اد وودوارد شاید در آینده اسطوره انگلیسی شیاطین سرخ در باشگاه تاثیر بگذارد. بدون شک اسکولر مهره فوق العاده ارزشمندی برای شیاطین سرخ محسوب می شود. اگر سران یونایتد نتوانند از او در تیم استفاده کنند, این مسئله نقطه تاریک فراموش نشدنی برای باشگاه منچستریونایتد در تاریخ آن به جا خواهد ماند. اسکولز به عنوان یکی از برترین هافبک های نسل خود از هوش بالایی برخوردار است و تجربیات او برای هر تیمی باارزش است.

۰ Comments