جایگزین مسیر

هاچسون نگران کم فروغی ستارگان یونایتد برای حضور در جام جهانی

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۳

سرمربی تیم ملی انگلیس در مورد ترکیب تیمش در این تابستان صحبت کرده و با لحنی قاطع در مورد بازیکنان منچستریونایتد سخن گفته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد برای سال ها یکی از پیشروان آماده سازی استعداد برای تیم ملی بوده است.

دیوید بکهام، پل اسکولز، گری نویل، ریو فردیناند، وین رونی، همگی وقتی زیر نظر سرالکس فرگوسن به سوی موفقیت می رفتند در تیم ملی هم می درخشیدند.

اما با توقف تیم در رتبه ی هفتم در این فصل، و با عملکرد ضعیف باشگاه، سرمربی سه شیرها : روی هاچسون صزاحتاً به بازیکنان یونایتد در مورد تأثیر عملکردشان بر روی شانس حضور در برزیل هشدار داد.

هاچسون گفت : “منچستریونایتد یکی از معدود تیم هایی ست که بازیکنان انگلیسی زیادی داشته است.

اما متأسفانه، فوتبالیست ها مجبورند بپذیرند که مسیرشان در تیم ملی انگلیس به راهشان در تیم باشگاهی گره خورده است.

اگر برای باشگاه هایشان و برای خودشان در باشگاه اوضاع خوب پیش نمی رود، و بازیکنان دیگر، در تیم هایشان بی نهایت خوب کار می کنند، این موضوع موقعیت آن ها برای قرار گرفتن در تیم ملی را تهدید می کند.

من شک ندارم که بازیکنان منچستریونایتد درک خواهند کرد که در آینده، بی چون و چرا بازی نخواهند کرد زیرا آن ها تا حالا بازی های کمی انجام داده اند.

این مسئولیت شخص من است که بهترین ها را نسبت به بازی هایی که انجام داده اند انتخاب کنم “

این صحبت ها هشداری جدی به بازیکنان انگلیسی یونایتد است.

از جمع هفت بازیکن انگلیسی که در تیم یونایتد حضور دارند، فقط وین رونی و دنی ولبک می توانند برای نشستن روی صندلی هواپیمای عازم برزیل مطمئن باشند.

با وجود نگرانی هاچسون درمورد بازیکنان جوان یونایتد که برای پیدا کردن فرم خودشان می جنگند، سرمربی سابق لیورپول راجع به بازیکنانی که شایسته ی حضور در تیم ملی هستند خوشبین است.

” فکر می کنم چیزهای مثبت زیادی وجود دارد. من خیلی مشتاقم و نمی خواهم جلوی حس خوشبینی ام را بگیرم. ما تیم جوانی داریم که کارهای بزرگی می تواند انجام دهد. قطعاً بازیکنان جوان بیشتری نسبت به 2012 در اختیار داریم.

 

[highlight]به نظر شما کدام بازیکنان یونایتد می بایست در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی قرار بگیرند؟ [/highlight]

۰ Comments