جایگزین مسیر

هدف گذاری جویس برای جیمز ویلسون

by | فروردین , ۱۸ , ۱۳۹۳

وارن جویس برای مهاجم جوان تیمش, جیمز ویلسون گلزنی در تمام 4 دیدار باقی مانده لیگ برتر زیر 21 سال را هدف قرار داده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن جوان که برای اولین بار در بازی شنبه یونایتد برابر نیوکاسل بر روی نیمکت تیم اصلی قرار داشت, دیدار یونایتد برابر چلسی را که با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی برابر نیوکاسل را که با شکست 1 بر 0 شاگردان جویس همراه شد را ازدست داد و تیم زیر 21 سال یونایتد به خاطر همین دو نتیجه ناامید کننده نتوانست به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ برتر زیر 21 سال راه یابد.

پیروزی برابر استون ویلا در بازی دوشنبه شب باعث می شود تا این ستارگان جوان همچنان با حفظ روحیه خود بازی بعدی خود در الدترافورد را به خوبی پشت سر بگذارند. بازگشت ویلسون باعث می شود تا آندرس پریرا دوباره به پست قبلی خود در خط هافبک برگردد.

وارن جویس مربی تیم زیر 21 سال به سایت رسمی باشگاه گفت:

جیمز هنوز در حال پیشرفت قرار دارد و او از لحاظ فیزیکی نیز در حال رشد است. سطح آمادگی جسمانی او در فصل جاری به نسبت سال گذشته بسیار بهتر شده است, اما او هنوز در مرحله رشد قرار دارد.

او استعداد بسیار زیادی دارد و مهارت خوبی در گل زدن دارد, اما او نیاز دارد که همچنان سخت تلاش کند. من باید به این نکته اشاره کنم که او پسر فروتنی است اما اکنون که کمی به موفقیت رسیده است, او باید سخت تر تلاش کند. او به حضور در بازی های متوالی نیاز دارد و باید از همین الان تا پایان فصل در هر بازی گل بزند. این مسئله هدف او خواهد بود.

اینکه ما از آندرس جلوتر بازی می گیریم, کمی ناعادلانه است, اما چنین مسئله ای در برهه ای کوتاه, مشکلی برای او ایجاد نمی کند. او بیشتر بازیکن شماره 8 یا 19 است, به جای اینکه جلوتر و جولتر در خط حمله بازی کند, چنین کاری, در فصل گذشته به عدنان یانوزای نیز لطمه ای نزد و من فکر می کنم او در قبال چیزهایی که ما ازش می خواستیم, خوب عمل کرده است.

۰ Comments