جایگزین مسیر

هدف یونایتد اجازه خروج از پاریس را گرفت

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گفته ی فرانس فوتبال منچستریونایتد ستاره 19 ساله پاری سن ژرمن را زیر نظر داشته و هم اکنون که فهمیده است او می خواهد از فرانسه خارج شود برای جذب او اقدام خواهد کرد.

ادریان ریبوت 19 ساله با سران باشگاه فرانسوی به توافق نرسیده است و تلاش سران این باشگاه برای متقاعد کردن این استعداد هم نتیجه ای نداشت.او خواهان بازی کردن می باشد و با حضور بازیکنانی مانند تیاگو موتا,متیودی,وراتی و کابایه به یک نیمکت نشین مطلق تبدیل شده است.او محصول اکادمی باشگاه پاری سن ژرمن می باشد.

دیگر مشتری این بازیکن ارسنال می باشد.ارسن ونگر در صدد دارد تا این بازیکن جوان را از چنگ یونایتد در بیاورد.

این روزنامه مدعی شد ارسنال تا هفته گذشته بی رقیب در حال انجام مقدمات این انتقال بود اما با اعلام علاقه منچستریونایتد به ریبوت همه چیز متوقف شده است و باید دید در نهایت کدام تیم موفق به جذب این هافبک خوش اتیه می شود.

به نظر می اید ون خال به موقع اقدام کرده است و حال باید دید می تواند در جذب این بازیکن موفق شود یا نه.

خبرنگار فرانس فوتبال اعلام کرد علی رغم اینکه ارسنال در رقابت های اروپا  سال اینده حضور دارد اما ریبوت تمایل بیشتری به حضور در اولدترافورد دارد چرا که او در یونایتد و تحت نظر مربی که به جوانان بسیار اهمیت می دهد بهتر می تواند رشد کند و از طرفی در یونایتد با هافبک هایی که هم اکنون دارد اسان تر می تواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

ایا شما با خرید ادریان ریبوت موافقید؟

 

 

۰ Comments