جایگزین مسیر

هدف یونایتد برای جانشینی اورا؛مدافع جوان فرانسوی مارسی

by | فروردین , ۳۱ , ۱۳۹۳

به گزارش میرور, باشگاه منچستریونایتد مدافع چپ مارسی, بنجامین مندی را به عنوان جایگزین بلندمدت پاتریس اورا در نظر دارد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پاتریس اورا مدافع 32 ساله فرانسوی شیاطین سرخ در پایان فصل جاری با اتمام قرارداد خود با یونایتد, بازیکن آزاد محسوب می شود و هنوز باشگاه قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نکرده است.

با توجه به اینکه در تابستان سال گذشته دیوید مویز به دنبال لیتون بینز بود و شایعات همچنان درباره خرید مدافع چپ جدیدی ادامه دارد, ادامه حضور پاتریس اورا در الدترافورد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

آخرین نامی که در روزهای اخیر با انتقال به یونایتد لینک شده است, مندی بازیکن 19 ساله المپیک مارسی می باشد. این مدافع جوان علی رغم سن کم خود در فصل جاری 23 بازی برای مارسی انجام داده است که حاصل این 23 بازی زدن یک گل بوده است. میرور اکنون گزارش کرده است که عملکرد خوب این مدافع جوان توجه مویز را به خود جلب کرده است.

یونایتد علاوه بر مندی در روزهای اخیر مرتبا با انتقال لوک شاو مدافع جوان ساوتهمپتون به الدترافورد لینک شده است. به نظر می ر سد خرید مندی برای یونایتد ارزان تر تمام شود و شیاطین سرخ به راحتی بتوانند او را به الدترافورد بیاورند. شرایط مالی مارسی باعث می شود که سران این باشگاه به راحتی برای فروش مندی تن به مذاکره بدهند. میرور مدعی شده است که یونایتد می تواند با مبلغی حول و حوش 5 میلیون پوند مندی را به خدمت بگیرد.

مندی در فصل جاری لیگ فرانسه توانسته 23 موقعیت برای تیمش خلق کند و 4 پاس گل بدهد. او در دفاع نیز عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است و 76 بار توانسته پاس بازیکنان حریف را خنثی کند و 57 درصد نبردهای هوایی را به سود خود به پایان رساند. او همچنین آمار 32 تک موفق آمیز را نیز در این 23 بازی در کارنامه خود دارد.

شیاطین سرخ امسال به دنبال خرید بازیکنان جدیدی برای تقویت تیم هستند و مندی می تواند هدف بلندمدتی برای خط دفاع یونایتد که احتمالا فصل آینده میانگین سنی پایین خواهد داشت, باشد. هم اکنون با حضور فیل جونز و کریس اسمالینگ که هر کدام به ترتیب 22 و 24 سال دارند در کنار رافائل در پست دفاع راست با 23 سال سن, میانگین سنی خط دفاع یونایتد پایین آمده است.

۰ Comments