جایگزین مسیر

هراس ۱۰ بازیکن از خروج!

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۵

هراس ۱۰ بازیکن از خروج!

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – رئیس جدید باشگاه منچستر یونایتد در صورتیکه بخواهد با تعداد بازیکنان معینی کار کند باید دست به تغییرات در ترکیب خود بزند. ژوزه مورینیو معمولاً با ترکیبی از ۲۰ بازیکن کار می کند؛ و بدین معنی است که ۱۰ بازیکن از تیم منچستر یونایتد که فصل پیش حضور مداوم و مؤثر داشتند در برنامه های مدیر جدید باشگاه جایی ندارند.

از زمانیکه مورینیو در سال ۲۰۰۴ به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد، وی هسته ی اصلی تیمش را بین ۱۸ الی ۲۲ بازیکن تشکیل داده است. هنگامیکه وی فصل ۲۰۰۴/۰۵ را با اولین قهرمانی در لیگ برتر به پایان رساند، ۲۰ بازیکن تجربه ی حضور ۱۰ یا بیشتر از ۱۰ مسابقه در طول فصل در رقابت های گوناگون را داشتند. با اینتر میلان در سال ۲۰۱۰ توانست سه گانه ببرد و ترکیب وی شامل ۲۰ بازیکن بود. در سال ۲۰۱۲ که سرمربی ریال مادرید بود ۲۱ بازیکن زیر نظر وی به فعالیت پرداختند و در بازگشت به چلسی و قهرمانی با این تیم در سال ۲۰۱۵ با ۱۸ بازیکن فصل را به پایان رساند.

۱۹.۸ تعداد بازیکنانی است که تیم های مورینیو به طور متوسط در ۱۰ فصل مربیگری کامل وی از سال ۲۰۰۴ داشته اند. به جز پست دروازه بانی که معمولاً از سه دروازه بان استفاده می کند، برای دیگر پست ها به طور میانگین دو بازیکن در نظر گرفته شده است. این می تواند خبر بدی برای تعدادی از بازیکنان تیم اصلی یونایتد باشد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - هراس ۱۰ بازیکن از خروج! - تعداد بازیکنان در ترکیب تیم

لوئیس فن خال از ۳۳ بازیکن در فصل گذشته استفاده کرد، اگر چه بازیکنان جوانی چون ریگان پول و جیمز ویر تنها در یک بازی به عنوان یار تعویضی حضور داشتند. از آن ۳۳ بازیکن، ۲۲ نفر بیش از ۱۰ مسابقه در ترکیب حضور داشتند.

مورینیو با خرید اریک بیی، زلاتان ایبراهیموویچ و هنریک مخیتاریان ترکیب خود را بزرگ تر کرده است. اگر لوک شاو، عدنان یانوزای، جیمز ویلسون و پدی مک نیر، که همگی کمتر از ۱۰ بازی در فصل گذشته حضور داشته اند، را به ترکیب بازیکنان مورینیو اضافه کنید، تیم شامل ۲۹ بازیکن خواهد بود. اگر یونایتد بتواند با یوونتوس به توافق برسد، با حضور احتمالی پل پوگبا این عدد به ۳۰ خواهد رسید. بدین صورت ۱۰ بازیکن در معرض خروج از تیم برای رسیدن به ترکیب ایده آل مورینیو خواهند بود.

رئیس جدید اولدترافورد تاریخچه ای از گرفتن تصمیمات شگفت انگیز در مورد آینده بازیکنان دارد که به عنوان مثال می توان به خوان ماتا، بهترین بازیکن چلسی برای دو فصل متوالی، اشاره کرد.

با تمامی اوصاف، منطقی است که وین رونی، آنتونی مارسیال، مارکوس رشفورد، کریس اسمالینگ و شاو به علاوه ی سه بازیکن خریداری شده و احتمالاً پوگبا بخشی از ترکیب یونایتد در نقشه های مورینیو باشند. مایکل کریک نیز با توجه به تمدید قرارداد، تضمینی در این لیست قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب ۲۰ بازیکن باید برای حضور در ترکیب تیم در فصل پیش رو بجنگند.

ماتا، باستین شواین اشتایگر، دالی بلیند و مارکوس روخو؛ نام آنها چندین بار برای خروج از اولدترافورد در تابستان برده شده است.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - هراس ۱۰ بازیکن از خروج! - ترکیب اولیه احتمالی

ترکیب احتمالی تیم اول

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - هراس ۱۰ بازیکن از خروج! - ترکیب احتمالی تیم دوم

ترکیب احتمالی تیم دوم

۰ Comments