جایگزین مسیر

هررا:کانتونا بت من در کودکی بوده است

by | مرداد , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران 

آندر هررا اذعان کرد در کودکی اریک کانتونا اسطوره ی منچسریونایتد یکی از قهرمان های زندگی اش بوده  سعی می کرده است تا بتواند از او تقلید کند و شبیه او باشد.او یکی از دلایل پیوستن به یونایتد را همین موضوع دانست.

آندر هررا در این باره به شبکه ی باشگاه گفت:

“همه دوست دارند تا بازی ستارگان بزرگ دنیا را ببینند و تمام دوران بچگی وجوانی من با دیدن بازی اریک کانتونا و زیدان پر شد.من خیلی دوست داشتم شبیه کانتونا اسطوره ی یونایتد باشم و هم اکنون از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم چرا که در تیمی بازی می کنم که کانتونا را داشته است.

البته هم اکنون اینه ی من انیستا می باشد و من امیدوارم بتوانم چه در زمین و چه در بیرون زمین رفتاری شبیه او داشته باشم.

کانتونا از جمله بازیکنانی برد که همیشه به برد فکر می کرد و عشق و تعصبش به یونایتد فوق العاده بود.او به سختی توپ را از دست می داد و برای یونایتد عالی کار می کرد و روحیه ی مثال زدنی داشت.

اگر چه این روحیه گاهی در جهات منفی استفاده می شد اما او همچنان محبوب ترین بازیکن من و بسیاری از هواداران یونایتد می باشد.

یکی از دلایلی که من به یونایتد آمدم وجود بازیکنانی همچون کانتونا و یا بکهام,نیسترروی رونالدو بود که همه از بزرگان دنیا می باشند.اما این باشگاه تاریخی دارد که هر کسی را سمت خودش می کشد و من از وجود در چنین باشگاه بزرگی با پرشور ترین هواداران خوشحالم.”

هررا همچنین در مورد پست بازیش گفت:

“من خودم مایل به بازی در میانه ی میدان هستم اما در اتلتیک بیلبائو در خط حمله و در جناحین نیز به کار گرفته شده اما  احساس می کنم در میانه ی زمین بهترین عملکرد را دارم.

البته من منتظر دستور مربی جدید هستم و هر جا او بخواهد من بازی خواهم کرد.”

۰ Comments