جایگزین مسیر

هررا: احساس می کنم خودم هم یک طرفدار هستم

by | شهریور , ۲۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-آندر هررا در تازه ترین صحبت هایش گفته است که می خواهد به منچستر یونایتد کمک کند تا در دیدار امشب در مقابل پی اس وی آیندهوون تیمش نتیجه خوبی کسب کند.

زمانی که از آندر هررا بعد از بازی برگشت مقابل بروژ از وی درباره هواداران سوال شد او گفت:

احساس می کنم خودم نیز یکی از هواداران می باشم.فکر می کنم آنها برای هر بازی در هر شهر یا کشوری ما را حمایت می کنند و به آنجا سفر می کنند.آنها پول زیادی برای ما صرف می کنند و همچنین برای ما زمان می گذارند. من فکر می کنم آنها سزاوار هر چیزی هستند.آنها بخشی از ما می باشند و من می خواهم از راهی که بشود از آنها تشکر کنم.من فکر می کنم بعد از بازی نیز با رضایت آنجا ( ورزشگاه بروژ ) را ترک کردند.

او اضافه کرد:

اکنون ما باید در خارج از خانه به مصاف پی اس وی برویم تیمی که سال گذشته قهرمان هلند شده است پس بازی آسانی در پیش نداریم.درست است که آنها بهترین بازیکنان خود را از دست داده اند یکی از آنها با ما می باشد یعنی ممفیس , اما من فکر می کنم تیم های هلندی همیشه دوست دارند مالک توپ و در حال حمله کردن باشند.

آنها تیمی خوب هستند و در برابر ما نیز بازی خودشان را انجام می دهند پس ما باید بهترین نمایش خود را به اجرا بگذاریم.فکر می کنم آنها در بازی حملات زیادی انجام دهند اما ما آماده هستیم.با احترام به بروژ , این تیم هلندی بهتر می باشد اما ما منچستر یونایتد هستیم.هدف ما این است که در گروه اول شویم.

۰ Comments