جایگزین مسیر

هررا : ماتا و دخیا به من گفتند منچستریونایتد بهترین باشگاه دنیاست

by | تیر , ۷ , ۱۳۹۳

بعد از امضای قرارداد چهارساله با شیاطین سرخ، آندر هررا آشکار کرد که اسپانیایی های باشگاه کلید متقاعد شدن او برای این انتقال بودند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – آندر #هررا  فاش کرد که صحبت هایش با خوان #ماتا و داوید #دخیا او را مجاب به آمدن به یونایتد کرد.

سرخ ها روز پنج شنبه هافبک باسکی را با 29 میلیون پوند به خدمت گرفتند. و او به عنوان اولین خرید باشگاه در تابستانی معرفی شد که به نظر می رسد چند خرید دیگر هم در راه باشند.

هررا به سایت رسمی باشگاه گفت : ” می دانم که ‌آن ها (ماتا و دخیا) خیلی راضی و خوشحال هستند. با آن ها گفتگو می کردم و به من گفتند این بزرگ ترین باشگاه دنیاست و اینکه ما تیم خیلی خوبی داریم. ما دوستان خیلی خوبی هستیم و مطمئنم آن ها به من کمک خواهند کرد که باشگاه را بشناسم و با آن وفق پیدا کنم.”

این بازیکن 24 ساله در ادامه ی صحبت هایش لوئیز فن خال را مورد خطاب قرار داد و توضیح داد که منتظر کار کردن با این سرمربی هلندی است.

او گفت : ” خیلی خوشحالم و بسیار افتخار می کنم که در منچستریونایتد هستم، می توانم به هواداران قول بدهم که یک حرفه ای خوب و سخت کوش خواهم بود.

لوئیز فن خال یکی از بهترین مربیان جهان است و من، خوش شانس هستم که با او کار می کنم. می خواهم چیزهای زیادی یاد بگیرم و نمی توانم منتظر بازی کردن برای فن خال، هم تیمی های جدیدم و برای منچستریونایتد باشم.”

۰ Comments