جایگزین مسیر

هشدار دانته به هم تیمی های خود درباره وین رونی

by | فروردین , ۲۰ , ۱۳۹۳

مدافع برزیلی بایرن مونیخ که پیش از این برابر مهاجم انگلیسی منچستر بازی کرده است, احساس می کند, تیم بایرن مونیخ باید مراقب این مهاجم باکیفیت شیاطین سرخ باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دانته از خطری که وین رونی برای باواریایی ها دارد, آگاه است و می گوید وین رونی اگر در بازی چهارشنبه به میدان برود, خطر جدی برای دفاع بایرن می باشد.

رونی در دیدار منچستریونایتد برابر نیوکاسل در رقابت های لیگ به دلیل مصدومیت حضور نداشت اما به نظر می رسد در بازی برگشت لیگ قهرمانان شاهد حضور دوباره او در ترکیب اصلی منچستریونایتد خواهیم بود.

دانته نیز بازی رفت برابر شیاطین سرخ در الدترافورد را به دلیل محرومیت ازدست داده بود, اما به نظر می رسد در دیدار برگشت دوباره به قلب خط دفاع باواریایی ها بازخواهد گشت.

دانته به خاطر اینکه پیش از این سابقه رویارویی با این مهاجم را داشته است, از خطری که دفاع بایرن را تهدید می کند آگاه هست و به هم تیمی های خود هشدار می دهد که باید مراقب این مهاجم 28 ساله باشند.

او به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت:

من در ترکیب تیم ملی برزیل برابر او بازی کردم. او هاجمی در حد کلاس جهانی است. او بازیخوانی عالی دارد, او ابتدا چند متر اول را سریع می دود و سپس شوت فوق العاده ای میزند.

ما باید سراپا مراقب حرکات او در خط دفاع باشیم, حتی اگر او در سمت دفاع ما نباشد. منچستریونایتد بازیکنان باکیفیت بسیار زیادی دارد.

بایرن مونیخ به دلیل گل زده در خانه حریف هم اکنون شانس بیشتری برای صعود به مرحله نیمه نهایی دارد و دانته از هواداران بایرن می خواهد تا آلیانز آرنا را تبدیل به دیگ جوشانی برای یونایتدی ها کنند.

ما در خانه خود در برابر نزدیک به 70 هزار هوادار بازی خواهیم کرد. ورزشگاه باید شبیه به دیگ جوشانی باشد. ما به این جو نیاز داریم, ما به هوادارانمان نیاز داریم. من انتظار دارم که آنها در مقام یار دوازدهم ما به حمایت از ما بپردازند.

بایرن مونیخ در بازی برگشت باید بدون ژردان شاگیری, تیاگو آلکانترا, دیئگو کونتنتو و هولگر بادشتوبر مصدوم بازی کند. همچنین باستین شوان اشتایگر و خاوی مارتینز نیز محروم هستند.

۰ Comments