جایگزین مسیر

هفت بازیکن جوانی که می توانند مقابل یئو ویل به میدان روند

by | دی , ۱۳ , ۱۳۹۳

با وجود اینکه شگست تحقیر آمیز یونایتدی ها مقابل “ام کی دونز” در جام اتحادیه شیاطین سرخ ، برای بازی فردا باید کمی محتاط تر باشند تا بتوانند به سلامت از این مرحله عبور کنند ، گرچه فن خال نشان داده که هیچ ترسی از بازی دادن به جوانان ندارد همچنین با توجه به بازی های پرفشار  هفته های گذشته که بدلیل مصدمیت برخی از بازیکنان کلیدی یونایتد مجبور شد تقریبا با یک ترکیب ثابت پای به میدان بگذارد احتمال می رود تا شاهد چند چهره های جدید در ترکیب یونایتد باشیم . مطعنن سرمربی یونایتد مایل است تا تجربه بیشتری به دو بازیکن جوان کناری خود یعنی بانوزای و لوک شاو و همچنین سایر جوانان باشگاه بدهد تا آن ها نیز بتوانند توانایی های خود را به اثبات برسانند .

بازیکنانی که احتمال حضور آن ها در ترکیب است :

جیمز ویلسون : او می تواند اولین اسمی باشد که فن خال در فهرست خود برای بازی روز یک شنبه قرار دهد . فن خال نشان داده است که اعتماد خاصی به او دارد . نشان به آن نشان که مهاجم 19 ساله  را دو بار در ترکیب ابتدایی خود قرار داده است و هفت بار نیز او را به عنوان یار جانشین بازی داده است . او که پس از برگشت فالکائو از مصدمیت جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم از دست داده است و سه بازی متوالی گذشته خود شاهد حضور دائم فن پرسی ، فالکائو و وین رونی در ترکیب ابتدایی بازی بوده است به احتمال زیاد در این بازی نام خود را در کنار کسانی خواهد دید که از ابتدا به میدان خواهند رفت.

 

آندرس پریرا : از تنها حضور او در ترکیب یونایتد زمان زیادی می گذرد . تنها باری که فرصت بازی را پیدا کرد ، در مقابل تیم “MK Dons” در جام اتحادیه ، اما در همان زمان اندک هم آرمش خاص و مهارت بسیاری در بازی او دیده می شد چیزی که در لیگ زیر 21 ساله ها دائما از او شاهد بوده ایم . پریرا در این فصل به سرعت رشد کرده است و از بازیکنی که درپست شماره 10 بازی می کرد تبدیل به یک هافبک باکس تو باکس شده است . یک شنبه عصر فرصت مناسبی برای او خواهد بود تا به فن خال نشان دهد که تا چه اندازه پیشرفت کرده است .

 

جسی لینگارد : در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا لینگارد از مصدومیت زانوی خود که در این فصل و از بازی مقابل سوانسی گریبانگیر او شده است به طور کامل رهایی پیدا کرده است یا نه ، خبرها حاکی از پیشرفت وضعیت او می باشد .بازیکنی که مدت هاست توجه ها را به عنوان ستاره آینده منچستر یونایتد به خود جلب کرده است . فن خال هم نشان داده که به اعتقاد خاصی دارد ، همانگونه که شاهد بودیم او در ابتدای کارش در اولترافورد با وجود اینکه یانوزای در دسترس بود ، به جسی لینگارد بازی داد .

 

عدنان یانوزای : بسیاری از طرفداران یونایتد دچار سردگمی شده اند که آیا با جود افت یانوزای در چند مدت اخیر باز هم می توان از او به عنوان ستاره اولترافورد نام برد یا نه . در حالی که از او به عنوان یک ستاره و یک استعداد غیر قابل وصف یاد می شد حالا صحبت از انتقال قرضی او و حتی انتقال دائم او نیز به گوش می رسد . یانوزای به واسطه مصدومیت خود و همچنین نمایش های متوسط خود نتوانسته است در ترکیب یونایتد برای خود جایی دست و پا کند . او فقط چهار بار از ابتدا به بازی رفته است . شاید او بیش از هرکسی نیازمند شانسی برای اثبات توانایی های خود در بازی روز یک شنبه است . کسی که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته است و تمرینات خود را از سر گرفته .

 

نیک پاول : کسی که به تازگی پس از دوران قرضی و ناموفق خود در لستر سیتی به یونایتد بازگشته است . فن خال نشان داده که نیم نگاهی نیز به این جوان انگلیسی دارد . گرچه پاو به دلیل مصدومیت اردوی پیش فصل امریکا را از دست داده بود ولی فن خال در بازی مقابل “MK Does” او را از ابتدا در ترکیب قرار داده بود . گرچه شروع او در اولترافورد چشم نواز بود و توانست در اولین بازی خود در سال 2012 دروازه ویگان را باز کند ولی پس از آن دوران راکدی را در اولترافورد سپری کرد و به همان تیم ویگان قرض داده شد و پس از بازگشت خود و بازی در جام اتحادیه دوباره قرض داده شد که برخلاف زمانی که در ویگان بازی می کرد به هیچ وجح درخشان ظاهر نشد . شاید اگر او این بار در مقابل یئو ویل به میدان رود و سرمربی خود را دوباره ناامید کند یا که اصلن به او بازی نرسد ، دیگر آینده ای در اولترافورد نخواهد داشت .

 

بین پیرسون : در بین بازیکنانی که در این لیست قرار گرفته اند ، از پیرسون می توان به عنوان یکی از بهترین های تیم زیر 21 ساله ها نام برد . استوار ، متخصص ، منظم و بسیار باهوش . او کیفیت لازم را دارد تا در جلوی مدافعین خود سدی مستحکم را بسازد . بازیکن خط میانی تیم زیر 19 سال انگلستان که این روز ها او را با رو کین مقایسه می کنند . پیرسون که احتمال دارد روزی در خط میانی شیاطین سرخ به عنوان یک ستاره بدرخشد ، امیدوار است تا روز یک شنبه فن خال به او نیز فرصت بازی کردن را دهد .

 

اندرسون  : گرچه او بازیکن جوانی محسوب نمی شود . حداقل به نسبت سایر بازیکنانی که در این لیست قرار گرفته اند اما این هافبک 26 ساله نیز به طور یقین به دنبال فرصتی برای بازی است . بازیکنی که روزگاری او را با فابرگاس مقایسه می کردند  اما نتوانست دوران خوبی را سپری کند . علی رغم اینکه گفته می شود قرار داد اندرسون تمدید نخواهد شد شاید این آخرین فرصت برای نشان دادن ارزش (!) و توانایی خود به فن خال باشد .

۰ Comments