جایگزین مسیر

هواداران آرسنال: فرمالن را هم اکنون بفروشید

by | تیر , ۱۵ , ۱۳۹۳

هواداران آرسنال معتقدند, توپچی ها باید هر چه سریعتر توماس فرمالن را به فروش برسانند و از مبلغی که طی فروش فرمالن بدست می آورند برای تقویت تیم استفاده کنند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – سال های اخیر برای هواداران #آرسنال به سختی گذشته است, هواداران باید به وضعیت مالی نابسامان باشگاه عادت می کردند و در عین حال ستاره های آنها یک به یک ساز جدایی سر می دادند.

در آخرین اتفاق ناخوشایند برای هواداران آرسنال, رابین #فان_پرسی به #منچستریونایتد ملحق شد, اگر به سال های قبل نیز نگاه کنیم, داستان به همین منوال بوده است و ستارگان توپچی ها هر سال به باشگاه دیگری رفته اند.

اما آنها معتقند نباید نگران این شرایط باشند و اگر عاقل باشند با دید دیگری به این مسئله نگاه می کنند.

شاید این دلیلی باشد برای حضور آرسنال در رتبه های بالاتر در مقابل رتبه یونایتد در اوسط جدول, اما بار دیگر شیاطین سرخ قصد دارند بازیکن دیگری را از آرسنال به خدمت بگیرند. این بار هدف یونایتد توماس #فرمالن دفاع مرکزی آرسنال است.

هواداران آرسنال همواره فرمالن را دوست داشتند و از تصمیم مربی برای انتخاب او به عنوان کاپیتان توپچی ها دفاع کرده اند, اما از زمانی که او بازوبند کاپیتانی را به دست کرد, روند نزولی او شروع شد.

او با مصدومیت های مختلفی دست و پنجه نرم می کند و همیشه وضعیت آمادگی جسمانی او مورد بحث بود, حتی در زمان هایی که به نظر آماده می رسید. در کنار این مشکلات او در زمین بازی نیز اشتباهات وحشتناکی مرتکب می شد.

بزرگترین اشتباه فرمالن در فصل گذشته برابر یونایتد رخ داد, زمانی که در صحنه ای به فان پرسی این اجازه را داد تا با عبور از خط دفاع آرسنال تیم جدیدش را در بازی 1 بر 0 جلو بیاندازد.

آیا تیم استعدادیابی یونایتد آن بازی را مشاهده کرده است یا شاید آنها چیزی دیده اند که ما ندیده ایم. زیرا آنها اکنون برای خرید فرمالن تلاش می کنند.

از مدت زمان قرارداد فعلی او چیزی نمانده است و به نظر می رسد سران باشگاه آرسنال قصد دارند 10 میلیون پوندی را که صرف خریدش کرده اند با فروش او دوباره به باشگاه برگردانند که به نظر مشکلی برای ما ندارد.

با توجه به عملکرد ضعیف فرمالن در سال های اخیر و افول این بازیکن, این انتقال به نوعی یک دستاورد محسوب می شود. ما نیز هیچ گاه فراموش نمی کنیم که چنین حرفی را زده ایم, بلکه خوشحال خواهیم شد که یکی از بازیکنانمان به یونایتد منتقل می شود.

آنچه که خواندید اظهار نظر هواداران آرسنال درباره شایعه فروش توماس فرمالن به منچستریونایتد بود.

[highlight]حال با توجه به این متن و همچنین کارنامه فرمالن, آیا خرید او برای یونایتد سودی خواهد داشت؟[/highlight]

۰ Comments