جایگزین مسیر

وارن جویس: بازی لینگارد کلاس متفاوتی دارد

by | اسفند , ۷ , ۱۳۹۲

وارن جویس پس از اینکه جسی لینگارد تک گل پیروزی بخش شیاطین سرخ در بازی دوشنبه شب تیم زیر 21 سال برابر ساندرلند را به ثمر رساند, مدعی شد این ستاره جوان با “کلاس متفاوتی” بازی می کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 21 ساله بهترین گلزن تیم وارن جویس در فصل جاری می باشد و گل زیبای او در ورزشگاه ای جی بل برای پیروزی شیاطین سرخ برابر ساندرلند کافی بود. پس از پشت سر گذاشتن دوران قرضی موفق در بیرمنگهام سیتی, او به یونایتد برگشته است و سخت تلاش می کند تا خودش را در نقشه های دیوید مویز قرار دهد. او در بازی برابر سوانزی سیتی که ماه گذشته انجام شد در بین بازیکنان ذخیره شیاطین سرخ قرار داشت اما به میدان نرفت.

جویس درباره جسی به شبکه باشگاه گفت:

بازی جسی کلاس متفاوتی دارد. نگرش او عالی است, او پس از درخشش در حضور قرضی خود در بیرمنگهام, برگشت تا برای تیم زیر 21 سال بازی کند, کاری که از سه سال پیش به ای طرف انجام می دهد و همچنان در تیم می درخشد. او هنوز در هر صورتی کار درست را انجام می دهد. میزان تلاشی که او انجام می دهد فوق العاده است و قدرت تصمیم گیری عالی نیز دارد بعلاوه اینکه برای بار دیگر این گل بی نظیری برای این پسر بود.

علی رغم برخی مشکلات که تیم پیش از دیدار خود برابر ساندرلند داشت, این 3 امتیاز باعث شد شیاطین سرخ برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ زیر 21 سال به تلاش خود ادامه دهند تا به مرحله نیمه نهایی این لیگ راه پیدا کنند.

بازیکنان ما از جمعه گذشته مریض شده بودند. من حتی نمی دانستم که ما بازیکنان کافی خواهیم داشت تا تیم را به میدان بفرستیم. من از 4 یا 5 تا از این بازیکنان تمجید می کنم که نتوانستند درآن بازی حضور داشته باشند و ما نیز به یاد آنها بودیم.

آنها هم اکنون سلامتی خود را پیدا کرده اند و باید به تیم برگردند و نشان دهند که به فرم ایده ال خود برگشته اند تا نیروی لازم برای پیش رفتن در لیگ را داشته باشیم. ما هم اکنون در فرم خوبی قرار داریم و در سه بازی آخر خود فوتبال خوبی به نمایش گذاشته ایم.

۰ Comments