جایگزین مسیر

والرنگا ۰ – ۳ منچستر یونایتد ; پیروزی شیاطین سرخ با گلزنی مروان فلینی

by | مرداد , ۸ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-دو تیم والرنگا و منچستر یونایتد در ورزشگاه اولوال در کشور نروژ به مصاف همدیگر رفتند که منچستر یونایتد موفق شد با نتیجه ۳ بر ۰ به پیروزی دست پیدا کند.

ترکیب دو تیم در نیمه اول:

والرنگا: کواراسی , لندستروم , تولاس , یاگر , یوکلرود , لیکون , آگیری , زاهید , هولم , اجوک , فین.

منچستر یونایتد: رومرو , دارمیان , بایی , جونز , بلیند , کریک , فلینی , پوگبا , ماتا , مخیتاریان , راشفورد.

منچستر یونایتد در نیمه اول حملات زیادی روی دروازه تیم نروژی انجام داد که در یک صحنه پل پوگبا با شوتی سنگین توپ را روانه دروازه حریف کرد اما توپ با برخورد به تیر دروازه مانع گلزنی این بازیکن فرانسوی شد اما در دقیقه ۴۵ مروان فلینی موفق شد با سانتر هنریک مخیتاریان از سمت راست با ضربه سر دروازه والرنگا را باز کند و منچستر یونایتد با نتیجه ۱-۰ به رختکن رفت.

ترکیب منچستر یونایتد در نیمه دوم: رومرو , میشل , توانزبه , اسمالینگ , لیندلوف , فوسو منسا , پوگبا ,  هررا , پریرا , مارسیال , لوکاکو

در ابتدای نیمه دوم روملو لوکاکو روی سانتر زیبای آندرس پریرا با ضربه سر گل دوم منچستر یونایتد را به ثمر رساند.پس از این گل منچستر یونایتد حملات دیگری نیز به روی دروازه والرنگا صورت داد و آنتونی مارسیال با سانتر فوسو منسا با ضربه سر خود توپ را به بالای دروازه حریف فرستاد.

منچستر یونایتد در دقیقه ۶۰ دو تعویض دیگر را انجام داد و مک تومیانی و جوئل پریرا را به جای پوگبا و رومرو وارد زمین مسابقه کرد.

منچستر یونایتد بار دیگر و در دقیقه ۷۰ موفق شد توسط مک تومیانی هافبک جوانش به گل دست پیدا کند و گل سوم این بازی روی حرکت مارسیال به ثمر رسید.در دقیقه ۷۷ بار دیگر مک تومیانی صاحب موقعیت گل شد که این موقعیت از دست رفت و این بازیکن جوان از زدن دومین گلش در این مسابقه ناکام ماند.

۰ Comments