جایگزین مسیر

واکنش فیل جونز به شکست برابر نیوکاسل

by | بهمن , ۲۲ , ۱۳۹۶

واکنش فیل جونز به شکست برابر نیوکاسل

پایگاه هواداران منچستریونایتد – فیل جونز اعتراف کرد در بازی مقابل نیوکاسل که به شکست ۱-۰ شیاطین سرخ منجر گردید،به اندازه ی کافی خوب نبوده اند.

این بازیکن در مصاحبه با MUTV اعلام کرد منچستریونایتد در این بازی در سطح مطلوبی بازی نکرد.صحبت های جونز را در ادامه با هم میخوانیم:

ما عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم.بازی را بسیار کند آغاز کردیم و به آنها اجازه دادیم که ما را پرس کنند.ضمن اینکه تماشاگران نیز به شدت پشت آنها بودند.از اواسط نیمه ی اول ما کنترل بازی را در دست گرفتیم و باید گلزنی میکردیم.ما شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم اما به اندازه ی کافی خوب عمل نکردیم،به همین سادگی.در نهایت هم گل بسیار بدی دریافت کردیم و همه ی بچه ها در رختکن تیم از نتیجه ی بدست آمده ناامید بودند.

در ۱۰-۱۵ دقیقه ی آخر بازی هم ما چند شانس گلزنی داشتیم اما آنها تا سر حد مرگ جنگیدند و اینگونه بود که شانس هم به کمکشان آمد.اما نتیجه ی بازی امروز به دلیل بد شانسی ما نبود،بلکه ما بسیار بد بازی کردیم و سزاوار پیروزی در این بازی نبودیم.

تیم های بسیاری در اطراف ما در حال مساوی کردن و باختن هستند،بنابراین ما باید به آینده نگاه کنیم زیرا هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.این بازی واقعا ناامید کننده بود اما باید به راه خود ادامه دهیم و بازی خود را بهبود بخشیم زیرا این تنها کاریست که میتوانیم انجام دهیم.

۰ Comments