جایگزین مسیر

ورهین: یونایتد در بین مدعیان قهرمانی لیگ خواهد بود

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

مربی هلندی و دستیار مربی سابق ولز, ریموند ورهین معتقد است که منچستریونایتد فصل آینده به همراه لوئیز فن خال برای قهرمانی رقابت خواهد کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ورهین در وهله اول مربی بدنسازی است, او در فصل گذشته یکی از کسانی بود که علیه روش های تمرینی دیوید مویز صحبت می کرد و او را به خاطر رفتار نامناسبش با رابین #فان_پرسی که منجر به مصدومیت این مهاجم باتجربه شده بود, “دایناسور” خطاب می کرد.

او در ماه دسامبر نیز بار دیگر به انتقاد از #مویز پرداخت و تصمیم این مربی اسکاتلندی برای بازی دادن رابین در زمانی که مصدوم بود را “قماری” بر روی سلامتی رابین خطاب می کرد. البته اینکه تا چه حد این صحبت ها صحت داشته است, موضوعی بود که هیچ وقت مشخص نشد.

اما #ورهین اکنون دیگر چنین صحبت هایی درباره فن خال انجام نمی دهد و در برنامه رادیویی Talksport گفت:

اگر شما به اتفاقاتی که در زمان رفتنش به بارسلونا و بایرن مونیخ رخ داده است, نگاه کنید, می بینید که او تغییر بسیار بزرگی را در این تیم ها بوجود آورده است که منجر به قهرمانی آن تیم در فصل اول حضور فن خال شده است.

این همه آن چیزی است که شما همیشه از فن خال می بینید. در اوایل فصل تیم های او به دلیل تغییراتی که داشته اند, کمی به مشکل می خورند, اما در نیمه دوم فصل, آنها وارد رقابت می شوند و جام را از آن خود می کنند.

منچستریونایتد نسبتا 6 بازی نخست آسانی دارد که این مسئله به تغییراتی که #فن_خال قصد انجام آنها را دارد, کمک خواهد کرد. آنها از هم اکنون تقریبا راهیابی به فصل بعد لیگ قهرمانان را تضمین شده بدانند.

6 بازی که ورهین از آنها حرف می زند با بازی آغازین در خانه برابر سوانزی آغاز می شود و سپس با بازی خارج از خانه برابر برنلی و ساندرلند در ماه آگوست ادامه پیدا می کند. در ماه سپتامبر آنها در مدت زمان کمی باید بین دو بازی خانگی برابر کوئینز پارک رنجرز و وستهام در خارج از حانه به مصاف لسترسیتی بروند. سپس اولین بازی #منچستریونایتد برابر یکی از رقبای اصلی خود در راه قهرمانی یعنی چلسی در خانه فرا می رسد. دیدار حساسی که در تاریخ 25 اکتبر برگزار خواهد شد.

با احترام به تمام تیم هایی که نامشان در بالا ذکر شد, انتظار بر این است یونایتد در این دیدارها به پیروزی برسد و این دیدارها مطمئنا فرصت خوبی برای تیم متحول شده یونایتد خواهد داد تا با سیستم فن خال هماهنگ شود. پس از دیدار حساس یونایتد با چلسی, شیاطین سرخ به مصاف اولین دربی خود در ورزشگاه اتحاد برابر منچسترسیتی خواهند رفت. در صورت عملکردی مناسب در بازی های ابتدایی و هماهنگ شدن بازیکنان با سیستم فن خال, مطمئنا هواداران منتظر خواهند بود تا تفاوت یونایتد امسال را با فصل گذشته در چنین دیدارهایی برابر حریفان مستقیم یونایتد ببینند.

[highlight]آیا هواداران یونایتد در فصل آینده باید از منچستریونایتد انتظار قهرمانی داشته باشند؟[/highlight]

۰ Comments