جایگزین مسیر

وزلی اسنایدر دوست دارد به منچستریونایتد بپیوندد

by | دی , ۲۸ , ۱۳۹۱

امروز می خوام یه تحلیل خوب از سایت اسپورتویتنس براتون بذارم . البته این سایت پیش بچه های سایت خودمون منفوره ، چون کاری جز گفتن حقیقت نمی کنه و معمولآ اکثر شایعان نقل و انتقالات اطراف یونایتد رو با استدلال رد می کنه . اما اینبار می خوام بگم امیدوار باشین و این متن رو تا آخر بخونین ، چون این تحلیل برعکس دفعات قبله !

اسنایدر همچنان دوست دارد به منچستریونایتد برود و باشگاه باید رویای او را به حقیقت تبدیل کند .

دیروز نشریه معروف ایتالیایی گازتا صحبت هایی از اسنایدر را منتشر کرد . باشگاه از وی خواسته تا آرامش خود را حفظ کند و روشن است که اسنایدر از شرایط موجود به هیچ عنوان راضی نیست .

طبق گفته های موراتی در اوائل هفته جاری او به طور عمومی برای فروش قرار داده شده است و اینتر ناراحتی خود را از عجله نکردن وی برای پیوستن به باشگاه ترکیه ای گالاتاسرای قبل از اینکه نظر سران این باشگاه ترک عوض شود ، نشان داده است .

گازتا معتقد است اسنایدر هنوز 28 سال سن دارد و می تواند برای باشگاه های بزرگ بازی کند و در این میان باز هم نام منچستریوناید را به زبان آورده است .

شایان ذکر است که در مصاحبه های اخیر خود اسنایدر شرایط موجود را مشخص کرده است . افکار عمومی بر این باور بود که او به خاطر مسائل مالی صبر کرده است اما اسنایدر با صراحت اعلام کرد :

” نه ! این موضوع به خاطر مسائل مالی نیست . نه !!! “

در اواخر ما دسامبر گازتا خبری را منتشر کرد که تیتر آن به این صورت بود :

 

http://www.manchester-united.ir/wp-content/uploads/gazzettasneijder.PNG

‘ تاتنهام به دنبال کاپیتان تیم هلند که هنوز رویای منچستریونایتد را دارد ، است . ‘

این شانس برای یونایتد هنوز وجود دارد تا او را به قیمتی بسیار پایین تر به خدمت بگیرد و جانشین اسکولز 38 ساله کند . او هنوز هم می تواند مفید باشد . می توان او را کمی به عقب تر و جایی که نیاز به تحرک و دوندگی زیاد ندارد منتقل کرد و از استعداد پاس ها ی ارسالی او استفاده کرد و این روش به خود اسنایدر کمک می کند تا آمادگیش را حفظ کند . کم لطفی خواهد بود اگر بگوییم در مورد او با بی احترامی رفتار شد . در ماه نوامبر  نشریه De Telegraaf هلند ازعان داشت در شراط اقتصادی نامطلوب موجود اسنایدر چون بار سنگینی بر گردن اینترمیلان است و این موضوع را آشکار کرده بود که باشگاه از وی می خواهد تا مبلغ قراردادش را کاهش دهد و قرارداد جدیدی امضا کند . این موضوع همه دلیل اسنایدر برای رد کردن پیشنهاد نبود بلکه او نمیخواست قرارداد دراز مدت به مبلغ پایین تر با اینتر ثبت کند . این کاهش قرار داد چیزی نبود که او از باشگاهش انتظار داشت و این موضوع به اسنایدر نشان داد باشگاه اهمیت کمی برای ماندن وی قائل است .

اسنایدر هنوز با اینتر مشکل دارد . هر ماه باشگاه اخباری در مورد مشکلات وی اعم از مصدومیت و مبلغ قرارداد بالای او منتشر می کند . اینتر دوست ندارد او را از دست بدهد اما با توجه با اتفاقات افتاده باشگاه بی تمایل به فروش او نیست .

مسائلی وجود دارد که اسنایدر آن ها را آشکار نمی کند . هر روز داستان جدیدی در مورد او در ایتالیا ساخته می شود و این موضوع روز به روز افزایش می یابد . خلاصه کلام ، او دیگر پادشاه اینتر نیست و دنبال جایی است تا بتواند فرم خود را حفظ کند . باشگاه معتقد است او خصلت هایی دارد که باعث عصبانیت هواداران می شود . به طور مثال او برای درمان مشکل همسترینگش به جای اینکه در ایتالیا بماند ترجیح داد به لس آنجلس برود جایی که همزمان همسرش در آنجا کار می کند .

اگر منچستریونایتد برای انتقال او حرکتی جدی کند به نظر نمی رسد اسنایدر بتواند خنده ناشی از رضایتش را پنهان کند . (منظورش اینه خرکیف میشه :دی)  . تمامی پیشنهادات ارائه شده حاوی درخواست کاهش دستمزد بوده است و به نظر میرسد او نهایتا با این واقعیت کنار آمده است.
بازی در یک تیم لیگ برتری با توجه به حضور اسپانسرهای مستقل سودآوری اقتصادی خاص خودش را خواهد داشت که میتواند به معنای درآمدزایی مضاعفی برای او باشد و در عین حال که به دستمزد پایینتری راضی میشود بتواند قراردادهای تبلیغاتی بیشتری را به دست بیارورد .

اگر اینتر میلان پیشنهاد 8 میلیون پوندی و حقوق 120 هزار پوندی در هفته به اضافه ی مزایای تبلیغاتی را قبول کند سپس این قرارداد برای منچستریونایتد به هیچ عنوان بزرگ و سخت نیست .

ما در گذشته در مورد حماقتی که یونایتد برای خرید اسنایدر در شرفش بود صحبت کردیم هم چنین از مبلغی که برای رابین ون پرسی پرداخت شد متعجب بودیم اما حالا کدام یک از هواداران به قیمت ون پرسی اهمیت می دهند ؟

http://www.manchester-united.ir/wp-content/uploads/orangesofa.jpg

اسنایدر مثل یک کاناپه ی “هبیتات” میماند که شما واقعا آن را میخواستید اما به این نتیجه رسیدید که 3500 پوند مقداری زیاد است ، تا اینکه در حراج آن را 500 پوند پیدا کردید . هنوز هم برای آن داخل آپارتمان شما جا است و میتواند یک خرید پرسود باشد اگر که رنگ پرتقالی روشنش ( منظور رنگ لباس تیم ملی هلنده ) با محیط جور دربیاید .
زودباش … اون کارت اعتباری رو دربیار … خودتم میدونی که میخوایش …

(با تشکر از سیامک یوسفی بابت کمکی که تو ترجمه این مقاله سخت(!) بهم کرد)

۰ Comments