جایگزین مسیر

وستهام علاقه مند به جذب درن فلچر

by | بهمن , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران : به گزارش خبرگزاری بی بی سی اسپورت ، سرمربی وستهام ، سم آلاردیس تاکید کرده است که تیمش علاقمند است تا درن فلچر هافبک میانی شیاطین سرخ را به خدمت بگیرد .

آلاردیس در کنفرانس خبری خود با اشاره به علاقه اش برای جذب فلچر این موضوع را بیان کرده است که درن فلچر پیشنهاد های دیگری نیز دارد که به اعتقاد او یکی از این پیشنهاد ها از طرف وست برومویچ است که سعی دارد در تابستان و پس از اتمام قرارداد فلچر او را به طور رایگان به خدمت بگیرند . آلاردیس می گوید :

وقتی فلچر تصمیم خود را بگیرد همه ما از آن مطلع خواهیم شد  ، نمی دانم چه زمانی این اتفاق رخ دهد ولی اگر او پیشنهاد ما  را قبول کند ما هم شروط او را قبول خواهیم کرد .

اما اگر تصمیم گیری و مذاکرات او با باشگاه های دیگر بخواهد طولانی شود ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا او تصمیم نهایی خود را بگیرد .

همیشه به این مقطع از پنجره نقل و انتقالات فکر کرده ام . اگر بازیکنی شما را مجذوب کرده است برای به خدمت گرفتنش باید تلاش کرد چون در غیر این صورت ممکن است در پایان چیزی نصیب شما نشود .

فلچر در جوانی به اولترافورد آمد . اگرچه او تا کنون موفق شده است تقریبا 350 بار در بازی های منچستریونایتد به میدان رود و به همراه منچستر یونایتد به 5 عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است . اما حال برای قرارگیری در تیم فن گال کار بسیار سختی را دارد و به نظر می رسد شاهد آخرین روزهای حضور او در اولترافورد هستیم .

۰ Comments