جایگزین مسیر

وست برومویچ آلبیون0-3منچستریونایتد

by | اسفند , ۱۷ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستریونایتد امروز از ساعت 16:15 دقیقه میهمان وست برومویچ بود که با بازی ای خوب و حساب شده موفق شد در پایان با نتیجه ی 0-3 برنده ی بازی شود.

در این بازی دیوید مویس تیم خود را با ترکیبی هجومی به میدان فرستاد:

61875680882750355243

 

در این بازی منچستریونایتد از ابتدای بازی بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت از جمله ضربه های سر فلاینی و رافائل داشت تا دروازه ی وست بروم را باز کند اما دروازه بان وست بروم با عکس العمل های خوب خود مانع از فروپاشی دروازه اش شد.

ضربه های کرنر متوالی منچستریونایتد نیز کاری از پیش نبرد.

البته وست بروم نیز چند حرکت به سمت دروازه ی یونایتد داشت که با پوشش مناسب اسمالینگ به نتیجه نرسید.

بالاخره در دقیقه ی 34 بازی بود که رافائل با حرکت فوق العاده ی خود توانست یک خطا در پشت محوطه ی جریمه برای یونایتد بگیرد.رابین ون پرسی پشت توپ ایستاد و توپ را سانتر کرد و فیل جونز با ضربه ی سری محکم توپ را به تور دروازه چسباند.

در ادامه ی نیمه ی اول اتفاق خاصی نیفتاد و بازی با نتیجه ی 0-1 به سود یونایتد در نیمه ی اول به پایان رسید.

در نیمه ی دوم نیز یونایتد برای به ثمر رساندن گل دوم تلاش کرد تا اینکه در دقیقه ی 65 به گل دوم رسید.

پاس خوان ماتا به رافائل رسید و او نیز با سانتری دقیق رونی را در مقابل دروازه ی خالی قرار داد تا او نیز با ضربه ی سر یونایتد را به گل دوم برساند.

یونایتد چند موقعیت مناسب گلزنی دیگر را نیز از دست داد.در صحنه ای سانتر اورا در محوطه ی جریمه جلوی پای فلاینی افتاد اما تعلل زیاد او باعث شد تا بازیکن وست بروم با تکلش جلوی ضربه ی فلاینی را بگیرد.

دیوید دخیا نیز چند سیو خوب انجام داد.

و در آخر نیز وین رونی با پاس عمقی خود دنی ولبک را در موقعیت تک به تک قرارداد و او نیز حساب کار را برای یونایتد 0-3 کرد.

تعویض ها:

در دقیقه ی 63 دنی ولبک جایگزین رابین ون پرسی شد.

در دقیقه ی 76 شینجی کاگاوا به جای عدنان یانوزای به میدان آمد.

در دقیقه ی87 نمانیا ویدیچ به جای رافائل به میدان آمد.

نکات بازی:

1-نمایش فوق العاده و بی نقص خط دفاعی

2-عملکرد متوسط و کنترل توپ های ضعیف رابین ون پرسی.او در این بازی چند توپ را به علت کنترل توپ ضعیف از دست داد.او که یک کارت زرد نیز داشت رفته رفته عصبی شده بود و خطاهای بی مورد می کرد و مویس را مجاب کرد که برای جلوگیری از اخراج شدن فن پرسی او را در دقیقه ی 63 تعویض کند.

3-مارونه فلاینی در این بازی فوق العاده بود و در اکثر درگیری ها پیروز بود و پاس های خوب و صحیحی نیز ارسال کرد.به نظر می رسد اگر مارونه فلاینی در همه ی بازی ها همین عملکرد را از خود به جای بگذارد بخش عمده ای از مشکل میانه ی میدان یونایتد رفع خواهد شد.

4-رافائل در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و یک پاس گل نیز داد.در خط دفاعی به ندرت دچار اشتباه شد و در درگیری ها نیز موفق بود.به نظر می رسد رافائل دارد به فرم خوبش نزدیک می شود.

5-در کل تیم در این مسابقه بازی بسیارخوب و بی نقصی را به نمایش گذاشت.صدالبته که نمی توان بازی در مقابل وست بروم که شرایط خوبی نیز ندارد را ملاک قرار داد ولی نشانه های زیادی از هماهنگی و روی فرم آمدن تیم در این بازی دیده می شد.

یونایتد با این برد موقتا و با یک بازی بیشتر از اورتون با 48 امتیاز در رده ی ششم قرار گرفت.

وین رونی با پاس گلی که امروز به دنی ولبک داد با 10 پاس گل در کنار لوییس سوارز بیشترین پاس گل را در این فصل لیگ برتر داده است.

wb_vs_mu

۰ Comments