جایگزین مسیر

وضعیت مصدومان تیم؛بازگشت فلاینی

by | دی , ۲۷ , ۱۳۹۲

ماروان فلاینی خرید تابستانی منچستریونایتد پس از بیرون آوردن محافظ پلاستیکی دست خود در ابتدای هفته آینده به ترکیب منچستریونایتد برمی گردد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک بلژیکی به دلیل مصدومیت جدی مچ دست نیاز به جراحی داشت و به همین دلیل از بازی با اورتون تیم سابق خود در اوایل ماه دسامبر تا به امروز نتوانسته است برای یونایتد بازی کند.

وضعیت مصدومیت اشلی یانگ و فیل جونز هم بهتر شده است و به نظر می رسد خبرهای خوشی از جبهه مصدومان تیم شنیده می شود.

مویز سرمربی یونایتد در مصاحبه ای اختصاصی با شبکه باشگاه گفت: من فکر می کنم 9 بازیکن ما در دسترس نبودند(هفته گذشته در بازی برابر سوانزی).

“فلاینی محافظی روی دستش خواهد داشت که روز دوشنبه بیرون آورده می شود. من شنیده ام که عده ای می گویند, آن فقط یک مصدومیت ساده مچ دست بود اما آن مصدومیت جدی مچ دست بود که نیاز به یک عمل اساسی داشت. مصدومیت بدی بود. احتمال داشت او این مشکل را تا پایان عمرش داشته باشد, به همین خاطر ما باید مطمئن می شدیم که مچ دست او به خوبی درمان می شود. او توانسته بسیار به دویدن بپردازد و بسیار زیاد تمرین کرده است اما هیچ تمرینی که به فوتبال ارتباط داشته باشد انجام نداده است. امیدواریم, هفته آینده, ما فلی را در ترکیب بینیم.”

“جانی اوانز مصدومیتی از ناحیه کمر داشت و فیل جونز نیز مصدومیت زانو دارد. او در آستانه بازگشتن به تیم است. مصدومیت یانگ به خاطر برخوردش با بازیکن تاتنهام بود که ما خواهان ضربه پنالتی بودیم, اما هنوز زود است که بگوییم او در دسترس است و همچنین آماده است. کم کم چند بازیکن به ترکیب تیم برمی گردند.”

۰ Comments