جایگزین مسیر

وظیفه ی بات در صورت حضور ون خال

by | اردیبهشت , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران.

با توجه به رسانه های انگلیسی در صورت انتصاب ون خال به عنوان مربی یوناتد نیکی بات در پست هدایت تیم های پایه ابقا خواهد شد.

گویا یکی از شروط سران یونایتد در مذاکره با اهداف خود برای مربی گری یونایتد این است که اعضای کلاس 92 در امور تیم حضور داشته باشند.

هافبک سابق یونایتد که پیش از ان هم با وارن جویس سرمربی تیم زیر 21 ساله های یونایتد همکاری داشته است گویا قرار است مسوولیت تیم های پایه را بر عهده بگیرد.

با این شرایط می توان پیش بینی کرد نیکی و اسکولز در تیم پایه مشغول به کار شوند و رایان گیگز نیز به عنوان دستیار ون خال قرار بگیرد.

عده ای می خواستند با مطرح کردن شایعه ی مشکل بین نیکی بات و اسکولز و گیگز شرایط را بد کنند اما در مصاحبه ای که هر سه کنار هم بودند اسکولز گفت:

“همه می دانند ما دوست داریم به یونایتد کمک کنم و برایمان فرقی ندارد در چه جایگاهی باشیم چرا که اگر ما می خواهیم یونایتدی قوی داشته باشیم تجربه نشان می دهد باید از پایه کار کرد و من و بات خوشحالیم که می توانیم با استعدادها کار کنیم.گیگز هم به عنوان بزرگتر ما می باشد و طبیعی است او شایسته حضور در کادر اصلی می باشد.”

گویا کلاس  92 وارث یونایتد باشند و در اینده ای نه چندان دور ما باید شاهد حضور این کلاس در پست های اصلی و مهم یونایتد باشیم.

۰ Comments