جایگزین مسیر

ولبز:بازیکنان یونایتد با این بردها زیاد هیجان زده نمی شوند

by | دی , ۸ , ۱۳۹۲

دنی ولبک معتقد است منچستریونایتد در رقابت برای قهرمانی در لیگ حرکتش را شروع کرده است و تاکید می کند که هم تیمی های او مصمم هستند تا پس از پیروزی مهم ۱ بر ۰ یکشنبه برابر نورویچ سیتی به روند مثبت خود ادامه دهند.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم جوان منچستریونایتد گل پیروزی بخش تیمش در بازی برابر نورویچ را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ به پیروزی مهم دیگری در بازی های بکسینگ دی لیگ برتر برسند. شیاطین سرخ همچنین با این پیروزی قدمی دیگر در راه قهرمانی در آستانه سال جدید میلادی برداشتند.

ولبک در مصاحبه پس از بازی خود گفت که بازیکنان به فکر بازی بعدی هستند زیرا نباید زیاد از این پیروزی ها هیجان زده شوند.

“ما حرکت برای قهرمانی را آغاز کرده ایم, اما مهم ترین چیز این است که به بازی بعدی فکر کنیم زیرا شما نباید زیاد هیجان زده شوید. دو پیروزی را پشت سر گذاشتیم و ما تنها می خواهیم که این روند همراه با پیروزی را را در بازی های پیش رو نیز حفظ کنیم.”

.

.

“من فکر می کنم در جریان این فصل, شما با بازی هایی روبرو می شوید ه نسبتا خوب نیستند, اما شما باید نتیجه را کسب کنید. کسب پیروزی بدون به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد ما, نشانه خوبی برای ما می باشد.”

ولبز می گوید در لحظه ای که توپ را بدست آورده تنها یک هدف در ذهنش داشت و آن هم گل کردن آن توپ بوده است.

“احتمال داشت هنگام برخورد توپ اتفاقات زیادی رخ دهد اما خوشبختانه توپ به من رسید. من می دانستم زمانی که با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار دارم, می رفتم که گل را بزنم.”

۰ Comments