جایگزین مسیر

ولبک:تساوی خوب بود

by | مهر , ۱۱ , ۱۳۹۲

دنی ولبک می گوید از کسب یک امتیاز در بازی بیرون از خانگی شیاطین سرخ برابر شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان راضی است.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم انگلیسی در دقیقه 19 با ضربه ای فرصت طلبانه شیاطین سرخ را در بازی پیش انداخت, اما تیم میزبان در نیمه دوم توانست بازی را به تساوی بکشاند.

شاختار تا به حال هرگز به هیچ تیم انگلیسی در خانه خود در رقابت های اروپایی نباخته است, ولبک نیز از نتیجه بدست آمده که باعث صدرنشینی یونایتد در گروه آ رقابت های شده است, خوشحال است.

دنی به اسکای اسپورت گفت: در پایان نتیجه خوب بود, ما به گل رسیدیم و زود در بازی جلو افتادیم و طوری بازی کردیم که شکست دادن ما سخت شود. واقعا برای آنها سخت شده بود که گل بزنند اما در اواخر بازی آنها به گل رسیدند و این بخش ناامیدکننده بازی بود.

“تیم های زیادی وجود ندارند که به اینجا بیایند و پیروز شوند, ما دوست داشتیم تا تمام سه امتیاز را کسب کنیم اما این اتفاق نیافتاد. در این لحظه  ما به فکر نتیجه بازی بعدی هستیم و این مهم ترین مسئله است.”

این بازیکن 22 ساله افزود: چهار امتیاز از دو بازی ابتدایی, مناسب است, به خصوص با در نظر گرفتن این مسئله که ما به اکراین آمدیم تا با شاختار بازی کنیم و یک تساوی کسب کردیم.

“ما کمی ناراحت شدیم, ما منچستریونایتد هستیم و می خواهیم در ه بازی به پیروزی برسیم, خوب یک امتیاز اینجا بدست آوردیم, ما باید از کسب این امتیاز راضی باشیم.”

۰ Comments