جایگزین مسیر

ولبک موفقیت تیم را بر خودش مقدم می داند

by | دی , ۱۹ , ۱۳۹۲

دنی ولبک که مشخصا از نتایج و فرم اخیر تیم رنجور است می گوید که حاضر است گل ها و موفقیت های شخصی خودش در این فصل را با موفقیت تیم عوض کند.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – سومین شکست متوالی 2-1 این بار در برابر ساندرلند ، تیمی که دنی ولبک مدتی به عنوان بازیکن قرضی زیر نظر استیو بروس در آن بازی می کرد ، به معنی آن بود که شاگردان دیوید مویس در بازی برگشت دو تیم در تاریخ 22 ژانویه (2 بهمن ماه) باید با یک گل اختلاف نسبت به حریف خود وارد میدان شوند.

.
ملی پوش انگلیسی منچستر یونایتد که در فرم خوبی به سر می برد توانست خود را در جمع سه نامزد بهترین بازیکن ماه دسامبر باشگاه قرار دهد ولی معتقد است که گل های او در حالی که تیم موفق به کسب پیروزی نمی شود کاملا بی ارزش است.

.
مهاجم بومی منچستر یونایتد که در هفت بازی خود توانسته است 5 گل برای منچستر یونایتد به ثمر برساند در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه می گوید :

.
” مشخصا من دوست دارم که در پست مهاجم نوک بازی کنم و اینکه شانس بازی در این پست را به دست آورده ام برای من خیلی خوب بوده است. من از اینکه در ترکیب قرار می گیرم خوشحال هستم.”

.
“ولی مهم ترین چیزی که من میخواهم این است که تیمم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد. من چند گلی به ثمر رسانده ام ولی حاضرم همه ی آنها را بدهم اگر میشد که در صدر جدول لیگ قرار بگیریم.”

۰ Comments