جایگزین مسیر

ون خال :این بهترین بازی فصلمان بود

by | مهر , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران -منچستر یونایتد دیشب در مقابل وست برومویچ به تساوی 2-2 رضایت داد .

مروان فلینی در دقیقه 48 و دالی بلیند در دقیقه 87 گل تساوی یونایتد را به ثمر رساندند تا این تیم را از شکست نجات دهد .
یونایتد در مکان ششم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند تا اختلافش را با چلسی صدر نشین به 10 امتیاز برساند
ون خال اعتقاد دارد منچستر یونایتد بهترین عملکرد خود را از ابتدای فصل تا به انجا داشته با وجود اینکه در مقابل وست بروم به تساوی 2-2 رضایت دادند.
لوئیز ون خال در مصاحبه خود با اسکای اسپورت گفت:
“من خیلی ناراحت هستم . نتیجه به اندازه کافی خوب نبود .من فکر میکنم ما میتوانستیم پیروز شویم به همین دلیل من ناامید هستم . من باید خوشحال باشم چون ما شانس های زیادی برای گل زنی ایجاد کردیم ولی وست بروم فقط دو شوت داشت اما انها دو شوت خود را به گل تبدیل کردند . ما برد را بدلیل اشتباهاتمان از دست دادیم . اما افسوس که این برد میتوانست شروع جدیدی برای ما باشد . که به اعتقاد من این ممکن بود ”
وقتی از ون خال پرسیدند که آیا برای دو گل بازیکنان وست بروم فضای بیش از حد داده بودید گفت : “بله . این نیز بخشی از اشتباهات فردی ما بود . وست بروم در میانه زمین فشرده بازی میکرد برای همین بازیکنان کناری ما جلو کشیده بودند و همین فضای زیادی را به انها میداد .”
هنگامی که فلینی در نیمه دوم جایگزین هررا شد تنها سه دقیقه پس از امدن یونایتد را به گل رساند و تیم فشار خود را بیشتر کرد .”در حدود دقیقه 30 تصمیم گرفتم فلینی را به بازی بیاورم . به او گفتم به هررا دقت کن چون میخواستم او را در پست هررا بازی دهم . او یک گل زد و د بعضی صحنه ها به نظرم خیلی خوب ظاهر شد .به نظرمن ما باید به دنبال تعادل فیزیکی در تیم باشیم که این هم بخشی از مشکلات ماست . من مربی هستم که همیشه به دنبال بازیکنان خلاق هست ولی در انگلستان شما به بازیکنان فیزیکی در تیمتان نیاز دارید که فلینی یکی از انهاست . ما باید به دنبال تعادل قدرت بدنی در تیم باشیم.”
“در تمرینات واضح است که بازیکنان فلسفه مرا بهتر از قبل می فهمند و من این را امشب دیدم و به همین دلیل از نبردن بازی افسوس میخورم ”
وقتی که از ون خال پرسیده شد که در مقابل چلسی و سیتی نیز از سیستم 4-2-3-1 استفاده میگنید گفت :”شما نمیدانید در دو بازی اینده چه پیش می اید اما من به بازیکنانم اعتماد دارم .”
“شما وقتی به بازی نگاه میکنید ما به طور معمول تیم بهتری بودیم . اما وقتی 12 امتیاز از هشت بازی میگیرید یعنی 8 امتیاز کمتر از حد انتظار گرفتید “.

۰ Comments