جایگزین مسیر

ون خال با فروش دخیا موافقت کرده است

by | مرداد , ۱۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش تلگراف و espn سرمربی شیاطین سرخ لویی ون خال قصد دارد هر چه زودتر تکلیف دخیا روشن شود و به همین دلیل اجازه فروش وی را داده است.

با پایان فصل گذشته روز به روز به شایعات انتقال دخیا به مادرید اضافه شد و تا همین لحظه نیز ادامه داشته و تلگراف مدعی شد ون خال معنقد است این موضوع به ضرر تیم است و راضی به فروش وی شده است تا آرامش را به تیم بیاورد.

دخیا که تاکنون در آرامش کامل در تمرینات و اردوی آمریکا یونایتد حضور داشته است تکلیف خود را روشن نمیکند و این در شرایطی استه که ون خال بارها در مصاحبه های خود خواسته است تا وی تکلیف خود و یونایتد را روشن کند.

از طرفی ریال مادرید کاسیا را خریدا،ی کرده اما بعید است روی او به عنوان نفر اول حساب کنند و هنوز هم به دنبال دخیا خواهند بود.

Espn مدعی شد که آخرین قسمت این ماجرا به جایی رسیده است که ون خال اجازه فروش دخیا را داده است و میخواهد در اولین فرصت بداند می تواند روی وی حساب کند یا نه.

تنها یک هفته تا بازی اول شیاطین سرخ در لیگ برتر مانده است و هواداران یونایتد و همچنین ون خال نیز نگران این پست مهم برای فصل آتی می باشند و ون خال ترجیح می دهد که زودتر به این داستان با فروش دخیا پایان دهد.

۰ Comments