جایگزین مسیر

ون خال با منچستریونایتد کنونی چگونه کار خواهد کرد؟

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

یونایتد بعد از فصل بدش شایعات زیادی مبنی بر خریهای گران قیمت را درست کرده است اما یک روزنامه هلندی در اقدامی جالب مقاله ای به چاپ رسانده که در آن بررسی ترکیب اصلی ون خال در صورتی که هیچ خرید نکند را قرار داده است.

ون خال با سیستم 3_5_2 برابر اسپانیا بازی کرد و بسیار خوب هم نشان داد و به نظر می اید این سیستم هم در منچستریونایتد اجرا شود.البته این خبرگزاری مدعی شد اگر ون خال بتواند اهدافش را به خدمت بگیرد با سیستم 4_3_3 بازی خواهد کرد.

ون خال در بازی برابر اسپانیا سه بازیکن را به عنوان دفاع مرکزی به کار گرفت و این در حالی بود که هر سه ی انها زیر 23 سال سن داشتند و پیش بینی می شد در برابر اسپانیا به مشکل بخورند اما انها خوب کار کردند.

ون خال در یونایتد اگر بخواهد اینگونه کار کند با خروج ویدیچ و فردیناند راهی جز بازی دادن اسمالینگ و جونز و ایوانز را ندارد.

از 5 هافبک هلند دو تای انها در گوشه ها بازی می کردند و دبی بیلاند که در سمت چپ بازی می کرد توانست دو پاس گل بدهد و عالی کار کند.او یکی از اهداف منچستریونایتد است.

ون خال با دو هافبک میانی بازی می کند و در یونایتد به نظر می «ید کریک و فلینی بازی کنند.

جایگزین نقش اسنایدر در تیم ملی هلند,ماتا در اولدترافورد می باشد و دو مهاجم یونایتد در نوک حمله رونی و ون پرسی می باشند.نقش رونی را در هلند ارین روبن انجام می دهد.

با توجه به اینکه یونایتد در گوشه ها مهره های خوبی ندارد این سیستم مناسب است اما اگر بتواند یونایتد اهدافش را خریداری کند قطعا ون خال با ترکیب تهاجمی معروف خود بازی می کند.

Manchester-United-formation-tactics

۰ Comments