جایگزین مسیر

ون خال بهترین مربی جام جهانی تا کنون از دید فرانس فوتبال

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله ی فرانس فوتبال که از معتبر ترین مجلات اروپا می باشد به تحلیلی از عملکرد مربیان جام جهانی پرداخته است و سرمربی تیم ملی هلند و آینده ی منچستریونایتد را در صدر بهترین مربیان جام قرارداده است.

لوئیز #ون خال تیم ملی هلند را متحول کرده است و با استفاده از نیروی جوان هلند این تیم را به عنوان یک مدعی قهرمانی جهان مطرح کرده است و عملکرد او تحسین فرانس فوتبال را برانگیخته است.

متن این مقاله به شرح زیر است:

“ون خال 62 ساله توانسته است با تلفیقی از جوانان جویای نام و ستارگان بزرگ مانند روبن و ون پرسی و اسنایدر تیمی شاداب و جنگجو را بسازد که تنها برای برد می جنگد.

خصوصیت بارز این مرد هلندی داشتن برنامه ای مجزا برای هر بازی بوده است و توانایی منحصر به فردی دارد که تیمش را می تواند با حریف تطبیق دهد و این راز موفقیت او بوده است.

در بازی برابر اسپانیا هلند بر اساس ضد حمله بود و دو پاس گل 5 گل هلند از زمین خودشان صادر شد و تاکتیک فوق العاده ای برای مقابله با قهرمان جهان بود.

در بازی برابر استرالیا ون خال به دلیل بسته بازی کردن استرالیا دستور داده بود تا روبن و ون پرسی بیشتر به گوش ها متمایل شوند و فضا سازی کنند و توانست در شرایطی که تیمش عقب بود بازی را برگرداند.

در بازی برابر شیلی هلند ون خال توانست با استفاده از تک موقعیت ها به پیروزی برسد و مختصر و مفید حمله کرد و شاهکار این مربی در بازی برابر مکزیک بود که تیمش را که از لحاظ روحی به هم ریخته بود از آن مرداب بیرون کشید و در جام ماند.

تیم های ون خال غیر  قابل پیش بینی می باشند و هم می توانند ضد حمله های رئال انجلوتی را داشته باشند و هم دفاع مستحکم مورینیو را و هم تیکی تاکای پپ را و یا بازی چشم نواز منچستریونایتد سرالکس فرگوسن.

حال باید منتظر ساخت منچستریونایتد توسط ون خال باشیم و باید دید او می تواند موفقیت در جام جهانی را در اولدترافورد ادامه دهد.”

۰ Comments