جایگزین مسیر

ون خال تغییراتی را در زمین تمرین یونایتد انجام می دهد

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش دیلی استار ون خال قصد دارد تغییراتی را در مجموعی تمرینی یونایتد انجام دهد و کارینگتون را مناسب برای متد تمرینی خود کند.با اینکه او هنوز وارد شهر منچستر نشده اما به نظر می اید بعضی از خواسته هایش در حال انجام شدن است.

ون خال همیشه خواهان بازی منظم همراه با تکنیک فردی و همکاری تیمی بوده است و به همین منظور از یونایتد خواسته است تا دو تا از سه زمین فوتبال کارینگتون , تبدیل به 4 زمین کوچک شوند و هر کدام نورافکن خاص خود را داشته باشند.

همچنین او خواسته است تا برای اینکه باران های شدید در انگلیس مانع تمرین یونایتد نشود یک سالن سرپوشیده همراه با چمن مصنوعی در کارینگتون تشکیل شود.با براوردی که شده است سران منچستریونایتد باید 5 میلیون یورو  برای فراهم کردن این امکانات خرج کنند.

با این اقدامت می توان فهمید ون خال نمی خواهد حتی یک جلسیه تمرینی را به علت بدی اب و هوا از دست بدهد.دیلی ستار مدعی شد با توجه به دیرتر ملحق شدن ون خال به یونایتد این اقدامات می تواند به این تیم کمک کند تا از لحاظ امادگی از دیگر تیم ها عقب نماند.

همچنین دیلی استار اعلام کرد ون خال با وودوارد صحبتی داشته است و از او خواسته است هر چه سریعتر اهدافش را به خدمت بگیرد و وودوارد در مورد مذاکرات به او گزارشی داده است.

هواداران یونایتد باید امیدوار باشند تا ون خال و وودوارد بتواند تابستان گذشته را جبران کنند و یونایتد بتواند دوباره خود را به عنوان مدعی اول قهرمانی معرفی کند.

۰ Comments