جایگزین مسیر

ون خال خطاب به گلیزرها:این سه را می خواهم.

by | خرداد , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه معتبر بیلد المان مدعی شد ون خال تماسی با سران یونایتد داشته است و تاکید کرده است این سه ستاره را برای فصل بعد در تیم خود می خواهد.ون خال خودش با هلند درگیر جام جهانی است اما لیست اهدافش را به گلیزرها داده است و وودوارد به دنبال جذب انهاست.

این روزنامه مدعی شدلوک شاو,تونی کروس و رویس بازیکنانی هستند که ون خال خرید انها را برای گلیزرها واجب کرده است.

لوک شاو 18 ساله با این سن کم یکی از بهترین های سمت چپ خط دفاعی است و با وجود اورا کهنه کار منچستریونایتد باید فکری به حال سمت چپ خط دفاعش بکند.مذاکرات یونایتد با ساتهمپتون همچنان ادامه دارد و یونایتد تا پیشنهاد 33 میلیون پوند هم پیش رفته است.در صورت جذب او توسط ون خال,منچستریونایتد حداقل تا 10 سال یک مدافع چپ درجه یک در اختیار دارد.او هم اکنون همراه تیم ملی انگلیس در برزیل است ولی نماینده اش در انگلستان مذاکرات را دنبال می کند.

تونی کروس 24 ساله می تواند مشکلات میانه ی زمین یونایتد را حل کند اما شانس کمی برای جذب او می باشد چرا که خود او چند هفته ی پیش طی مصاحبه ای اعلام کرد قصد پیوستن به منچستریونایتد را ندارد.

گویا علی رغم تمامی این صحبت ها,ون خال از جذب او نا امید نشده و می خواهد تمام تلاشش را برای جذب وی انجام دهد.مذاکرات یونایتد با بایرن مونیخ برای جذب کروس وارد دوره ی جدیدی شده و باید دید در نهایت چه خواهد شد.البته ون خال بازیکنان دیگری مانند فابرگاس و پوگبا و ویدال را مد نظر دارد.

شاید هیچ مربی را نتوان یافت که از جذب رویس استقبال نکند چرا که او خود به تنهایی به اندازه ی چندین بازیکن تاثیر می گذارد.در صورت حضور او بعد از خروج رونالدو در اولدترافورد بازیکنی خواهد بود که از کناره ها هر تیمی را نابود کند.

رویس 24 ساله جام جهانی را از دست داد و این می تواند به سود یونایتد باشد.بیلد مدعی شد ون خال تا 55 میلیون یورو هم برای او خواهد پرداخت.به نظر می اید بعد از رویس,اصلی ترین گزینه ون خال دی ماریا می باشد.

۰ Comments