جایگزین مسیر

ون خال در یونایتد قهرمانی می خواهد

by | شهریور , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیس ون خال مدعی شد هدف اصلی اش در یونایتد قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است و تمام تلاش خود را خواهد کرد که به این مهم در سه سال حضورش در اولدترافورد برسد.

مربی سابق هلند دفش در اولدترافورد را برگرداندن شکوه به این تیم دانست و مدعی شد تمام تلاش خود را خواهد کرد تا یونایتد مجددا در صف بهترین تیم های اروپا بایستند.

ون خال در مصاحبه ی خود در کارینگتون گفت:

“من هرگز به موفقیت و خودم شک نمی کنم و ما فرایندی جدید را برای بازسازی تیم راه انداختیم و البته این روند زمان بر است اما باعث ساخت تیمی جدید خواهد شد.

ما هدفمان در این فصل قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر است و برای سال آینده خواهان قهرمانی در لیگ هستیم و سال بعد از برای قهرمانی اروپا تلاش کنیم.البته ما از همین فصل تمام تلاش خود را برای کسب جام انجام می دهیم اما برنامه ی ما بدین شکل است

شاید شما به حرف من بخندید که می توانیم همین فصل قهرمان شویم اما من همه جا با این فلسفه بوده ام و برای قهرمانی می جنگیدم.

این روز ها هواداران نتیجه می خواهند و اینگونه مربی از اخراج جان سالم به در می برد و باید دید تا کی به من زمان داده می شود تا شرایط را بهبود بخشم؟البته که من مطمئنم موفق خواهم بود اما زمان نیاز دارم.”

ون خال همچنین در مورد فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات د ر روز دوشنبه مدعی شد تغییرات زیادی رخ می دهد اما نمی خواهد صحبتی کند و او صحبت هایش را باید با وودوارد انجام دهد و او مسوول این کارها می باشد.او گفت:

“من در مورد نقل و انتقالات تا دوشنبه صحبتی نخواهم کرد و تنها به بررسی شرایط خواهم پرداخت.

من در صدد خرید بازیکنانی هستم و برخی هم از تیم خواهند رفت و وودوارد باید مراحل کار را انجام دهدو همه چیز به آن بستگی دارد و او باید کارش را سریع تر انجام دهد و به نظرم نباید با خبرنگاراه صحبت کنم بلکه با وودوارد صحبت خواهم کرد.

من در بازی میلتون به بازیکنانی که شانس زیادی نداشتند فرصت بازی دادم تا خود را نشان دهند و شانس نشان دادن شایستگی های خود را داشته باشند. من هیچ گاه از قبل تصمیمی نمی گیرم و فرصت کافی را به تمام بازیکنانم می دهند تا انتخاب های درستی داشته باشم و من از بازی با میلتون نتایج خوبی یافتم.”

۰ Comments