جایگزین مسیر

ون خال : رونی باز هم در خط میانی خواهد بود

by | دی , ۲ , ۱۳۹۳

یونایتد عصر جمعه این هفته به مصاف نیوکاسل می رود ، و این در حالی است که وین رونی در چند بازی گذشته بیشتر به عنوان بک هافبک بازی کرده است و نقش او فراهم کردن موقعیت گل برای مهاجمان تیم خود ، فالکائو و فن پرسی بوده است . اما این بدان معنی نیست که عطش گل زنی او فروکش کرده باشد . این بازیکن 29ساله در 5 بازی گذشته خود 3 گل زده است .

با توجه به  تعدد مصدومیت یونایتدی ها و نرسیدن بازکنانی همچون فلینی و هررا و بلیند به بازی روز جمعه ، او به همراه یار قدیمی خود مایکل کریک ، در مصاف با نیوکاسل ، بار دیگر در میانه میدان بازی خواهد کرد .

ون خال در باره رونی گفته است :

وین  بازیکنی هست که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد و من این را می پسندم ، من بازیکنانی را که اینچنین توانایی هایی دارند را دوست دارم . این دلیل بازی گرفتن من از او در خط میانی است .من می توانم از او به عنوان مهاجم و هافبک هجومی هم بازی بگیرم ، حتی او در بازی قبل بیش تر یک هافبک دفاعی بود . دوست دارم او به محوطه جریمه هم نفوذ کند ، چون کسی هست که می تواند به راحتی گلزنی کند . او قدرت دویدن میان دو محوطه را دارد ولی من بیش تر ترجیح می دهم او در نزدیکی محوطه جریمه حریف بدود .

شایان به ذکر است که بازی این هفته یونایتد در مقابل نیوکاسل 21 اُمین بازی یونایتد در روز باکسینگ دی می باشد یونایتدی ها در 20 بازی گذشته 17 بار پیروز بازی و 1 بار بازنده بوده اند .

یونایتد و نیوکاسل دو فصل پیش نیز ، در آخرین تقابل کلاغ ها با تیم فرگوسن در یاکسینگ دی به مصاف هم رفتند ، بازی فوق العاده جذابی که نتیچه آن کامبک بی نظیر شیاطین سرخ و برد 4 بر 3 آنها بود. (اوانز در آن بازی یک گل به ثمر رساند و یک گل بخودی هم زد ، اورا ، هرناندز و فن پرسی سایر گلزنان یونایتد بودند.)

دانلود بازی منچستر یونایتد 4 – 3 نیوکاسل

باکسینگ دی سال 2012

۰ Comments