جایگزین مسیر

ون خال سانچز را در اولدترافورد می خواهد

by | خرداد , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه ی as اسپانیا مدعی شد ون خال می خواهد با 25 میلیون پوندمانع انتقال سانچز به یوونتوس شود و این ستاره شیلیایی را در تیم خود داشته باشد.

بارسلونا در فصل گذشته نمایش خوبی نداشت و در این تابستان قصد دارد خانه تکانی اساسی را در تیمش انجام دهد و در همین راستا فابرگاس را به چلسی فروختند و به نظر می آید دیگر بازی کن بارسلونا هم احتمالا راهی جزیره و اولدترافورد شود.

به ادعای  as  ون خال نمی خواهد بگذارد تا سانچز به یوونتوس برود و خواهان این بازیکن در منچستریونایتد و می باشد و مذاکرات را برای این بازیکن با کاتالان ها اغاز کرده است.

سانچز که در جام جهانی به همراه شیلی در حال درخشیدن می باشد یکی از  خوب های فصل اخیر بارسا بود اما به نظر می اید هم بارسلونا و هم سانچز از قطع همکاری خود راضی باشند.

سانچز به نظر می آید در صورت انتقال به شیاطین سرخ یکی از اصلی ترین مهره های یونایتد برای فصل آینده باشد و جانشین بازیکنانی مانند یانگ و نانی باشد.

تنها مزیت یووه نسبت به منچستریونایتد حضور در لیگ قهرمانان اروپا است که یونایتد برای حل این مشکل چاره ای جز پرداخت حقوقی بیشتر از حد معمول ندارد.

ون خال برای جذب وینگر اهداف بزرگی مانند دی ماریا و رویس و روبن را دنبال می کند اما به نظر می آید در دسترس ترین گزینه این سشتاره ی 26 ساله شیلیایی باشد.

 

شما با خرید الکسیس سانچز موافقید؟

۰ Comments