جایگزین مسیر

ون خال سه هفته به ون پرسی استراحت داد

by | تیر , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ون خال در اولین اقدام خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد به ستاره ی هلند و یونایتد به مدت سه هفته مرخصی داد و به این ترتیب رابین ون پرسی تور آخمریکا را از دست می دهد اما این به معنای ترک تمرین نخواهد بود.

رابین ون پرسی در دومین فصل حضورش در اولدترافورد مدام با بدشانسی و مصدومیت رو به رو بود اما توانست برای جام جهانی خود را آماده کند .

اما در جام جهانی همک با مشکلی گوارشی رو به رو شد ولی باز به تشخیص ون خال در میدان حاضر شد و به نظر می آید یک فصل سخت و طاقت فرسا را پشت سر گذاشته و نیاز به استراحت داشته است و ون خال نیز این کار را کرده است و به او اجازه داده است تا سه هفته دیر تر به یونایتد بپیوندد.

با این حساب رابین ون پرسی منچستریونایتد را در تور امریکا دنبال نخواهد کردذ و این بهترین فرصت برای بازیکنی مانند ویلسون است تا بدرخشد و حتی چیچاریتو که خود را ثابت کند و یا رونی در پست مورد علاقه ی خود بازی کند.

متروی هلند مدعی شد ون خال به خاطر فرصت دادن به بازیکنانی مانند ویلسون,مین و یا چیچاریتو این کار را کرده اگر چه ون پرسی نیاز به این استراحت داشت.

ون پرسی نیز قرار است تمرینات فردی خود را دنبال کند تا از لحاظ بدنی افت نکند و بعد از بازگشت تیم از امریکا به اردوی شیاطین سرخ ملحق شود.

 

۰ Comments