جایگزین مسیر

ون خال فردا در کارینگتون خواهد بود

by | تیر , ۲۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیس ون خال مربی 62 ساله ی جدید منچستریونایتد که به تازگی با تیم ملی هلند توانست در رده ی سوم جهان بایستد در مصاحبه ای در هلند که سایت گل آن را منتشر کرد به فعالیت در یونایتد اشاره کرد و اعلام کرد چهارشنبه در شهر منچستر خواهد بود.

ون خال تنها بعد از چند روز ورود به اولدترافورد با تیم راهی تور آمریکا خواهد شد و باید دید آیا می تواند با تیم کاملتر و خریدهای احتمالی به این سفر برود.ون خال مچنین در مورد از دست دادن فرصت ابراز نگرانی نکد.

او در این باره به گل گفت:

“من هیچ مشکلی با نداشتن تعطیلات و از دست دادن فرصت کار کردن با تیم ندارم و علی رغم اینکه کار بسیار سختی در پیش رو دارم منتظر شروع این ماجرا هستم چرا که من برای کار با بازیکنان جوان و تیم جدید نیاز به استراحت ندارم و از دست دادن زمان را با تمرین جبران خواهیم کرد.

من تا کنون تنها با سه چهار تن از افرا باشگاه یونایتد آشنا شده ام و هم اکنون باید با تمامی کادر موجود در اولدترافورد آشنا شوم و شناخت پیدا کنم.

من امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در ونایتد داشته باشم و سعی خواهیم کرد تیمی  منسجم مانند آن چیزی که در هلند بود را درست کنیم و من مطمئن هستم موفق خواهم شد.”

کمتر از 24 ساعت دیگر ون خال وارد منچستر می شود و باید دید او در ابتدا چه اقداماتی را انجام خواهد داد.

۰ Comments