جایگزین مسیر

ون خال مجاز است برای خرید هر بازیکنی که می خواهد اقدام کند

by | مرداد , ۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه گاردین در مقاله ای مدعی شد فهمیده است که سرمربی جدید منچستریونایتد برای خرید هر بازیکنی با قیمت گزاف از لحاظ بودجه مشکلی ندارد و او بر روی گزینه های خود در حال بررسی است تا بهترین ها را برای خود انتخاب کند.

این روزنامه از اهدافی مانند گرت بیل و رونالدو نیز نام برده است و مدعی شد احتمال دارد ون خال با توجه به خرید جیمز رودریگز توسط رئال برای جذب این دو ستاره اقدام کند.

گاردین مدعی شد یونایتد لیست بلند بالایی را در خرید های خود قرار داده است و در نظر دارد هر کدام از بازیکنان که مقدور بود را به خدمت بگیرد.

گاردین مدعی شد که یونایتد علی رغم خرید 56 میلیون پوند بازیکن تا این لحظه برای خرید چندین بازیکن در حد کلاس جهانی دیگر هیچ مشکلی ندارد و هم اکنون برای جذب هر بازیکنی می تواند اقدام کند.

وودوارد در مصاحبه ای با گاردین در این باره گفت:

“ما قدرت خرید بسیار بالایی داریم و منتظریم تا شرایط برای خرید اهداف مربی فراهم شود.

این دوران سخت ترین دوران حرفه ای من بود اما من در صدد جذب رضایت هواداران یونایتد هستم و مطمئنم در این تابستان این اتفاق خواهد افتاد.

ما نمی خواهیم عجولانه خرید کنیم و خواهان نظر قطعی مربی می باشیم تا خرید بدی انجام ندهیم و بتوانیم بازیکنان خوبی را برای حل مشکلات تیم به اولدترافورد بیاوریم.

ون خال هیچگونه محدودیتی ندارد چرا که ما ثروتمند ترین باشگاه دنیا هستیم و می توانیم به خوبی بازیکن بخریم اما عجله ای نداریم.”

 

۰ Comments