جایگزین مسیر

ون خال منتظر وضعیت سه بازیکن مصدومش است

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

لوئیس ون خال در انتظار است تا فیل جونز , دالی بلیند و رابین ون پرسی تا روز دوشنبه پیش از بازی جام حذفی برابر پریستون به تناسب اندام برسند , در حالی که مایکل کریک هم دچار مصدومیت جزئی است.

جونز در شب پیروزی برابر برنلی به دلیل مشکل زانو در دقیقه 5 لنگان لنگان از زمین بازی بیرون رفت , در حالی که دالی بلیند مجبور شد برای حفظ سرش قبل از شکستن سرش از بازی خارج شود.

وقتی MUTV درباره دوران نقاهت جونز و بلیند پرسید , ون خال جواب داد:”من نمی دانم.ما باید صبر کنیم و ببینیم.من فکر نمی کنم مصدومیت جونز سنگین باشد.”

“در مورد بلیند , من آن چیزی که دکتر به من گفت به شما می گویم-ما صبر می کنیم و می بینیم. من فکر می کنم او باید در روز دوشنبه بازی کند که این توقع من است اما شما هرگز نمی دانید.”

و در مورد کریک , کسی که به دلیل مصدومیت ساق پا 4 بازی گذشته را از دست داد رئیس گفت:” او مجددا مصدوم شد و مصدومیت ها غیر معمول نیست , پس ما همچنین صبر خواهیم کرد و می بینیم.”

سپس ون خال به خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که ون پرسی , کسی که 90 دقیقه کامل بازی کرد و در برابر برنلی گلزنی کرد , مشکلی دارد و تردید وجود دارد که برای بازی روز دوشنبه آماده باشد.

یونایتد برای سومین دور پیاپی در جام حذفی این فصل در خانه حریف بازی می کند و ون خال معتقد است بازی برابر تیم لیگ یکی پریستون به اندازه بازی با یوویل و کمبریج سخت خواهد بود.

مدیر گفت:”این همیشه به همین شکل است زیرا شما می دانید دنیا برای شکست خورده هاست و ما باید به بازی دور از خانه مشابه کمبریج و یوویل برویم پس آن باید خیلی سخت باشد.”

“هدف ما این است که نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنیم.شما می دانید در 4 بازی گذشته ما برابر کمبریج و یوویل در جام حذفی و QPR و برنلی در لیگ بازی کردیم.بازی برابر تیم های دفاعی همیشه سخت است.این جام حذفی را می توانیم برنده شویم.اما گفتن این حرف آسان است. رسیدن به بازی فینال و پیروزی در فینال آن چنان آسان هم نیست بلکه سخت است.”

رئیس به MUTV گفت:”این خیلی مهم است.من قبلا بارها در مورد طرفداران خارق العاده مان گفتم که آنها بخشی جدایی ناپذیر از تیممان هستند.”

“آنها از ما حمایت می کنند و خیلی مهم هستند.من خوشحالم که آنها وجود دارند زیرا آنها در بازی های خارج از خانه از ما حمایت می کنند.”

۰ Comments