جایگزین مسیر

ون خال هم شاو و هم دبی بلایند را می خواهد؟

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله معتبر فرانس فوتبال در بخش مربوط به نقل و انتقالات با ارائه ی مقاله ای مدعی شد ون خال برای جذب شاو ریسک نخواهد کرد وعلی رغم وجود اورا برای یک سال دیگر,مدافع چپ کنونی هلند ا به خدمت می گیرد.

دبی بلایند که در بازی اول نمایش خیره کننده ای داشت و نه تنها در دفاع خوب بود بلکه دو پاس گل صادر کرد.

فرانس فوتبال دلایلی که ون خال برای این کار داشته است را اینگونه تشریح کرده است:

1.شاید نتوان شاو را خرید:

با اینکه حتی بعضی از منابع معتبر از انتقال شاو به یونایتد صحبت می کنند اما ون خال اشتباه مویس را انجام نخواهد داد و فرنس فوتبال مدعی است ون خال می خواهد بلایند 24 ساله هم را خرید کند تا سال اینده را تنها با اورا و بوتنر سر نکند.

2.شاید شاو جواب ندهد:

در استعداد و توانایی های شاو هیچ شکی نیست اما او در باشگاهی به نام ساتهمپتون بازی می کند و شاید در اولین سال حضورش در بزرگترین باشگاه دنیا نتواند خودش را با شرایط وفق دهد.شاو تنها 18 سال دارد و هر چقدر هم توانمند باشد یک جوان بی تجربه است.او شاید در طول سال نهایتا 3 بازی در برار بیش از 50 هزار نفر انجام می داد و تنها در 3 بازی بسیار مهم حاضر می شد اما او هم اکنون باید هر دو فهته یک بار در برابر 86000 هزار نفر بازی کند و به این نکته بازی در دربی منچستر و برابر لیورپول را هم اضافه کنید.

این در حالی است که بلایند 24 ساله سابقه ی حضور در چند دوره لیگ قهرمانان را دارد و بازی های زیادی برابر تیم های بزرگ دنیا انجام داده و همچنین با تیم ملی هلند تجربه های زیادی را به دست اورده است.

3.بلایند می تواند در جاهای دیگر مفید باشد:

نکته ای که شاید کم به ان توجه شد حضور بیلایند در مناطق مختلف زمین است.او در دو بازی دوستاه قبل از شروع جام جهانی یک بار در دفاع وسط قرار گرفت و بار دیگر هافبک وسط و در اولین بازی هلند در سمت چپ دفاع.این در حالی است که در باشگاهش دفاع راست بازی می کند.

این توانایی عجیب می تواند به یونایتد کمک کند تا از او در پست های مختلف استفاده کند و حتی اگر شاو درخشید او یک نیمکت نشین نباشد.او را می توان با جان اوشی مقایسه کرد.

نظر شما چیست؟

۰ Comments