جایگزین مسیر

ون در سار:دخیا روزی بهترین در جهان خواهد شد

by | خرداد , ۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

ادوین ون در سار دراوزه بان پیشین یونایتد اعلام کرد داوید دخیا در چند سال اینده می تواند عنوان بهترین دروازه بان جهان را بدست بیاورد.

ون در سار 43 ساله خود یکی از بهترین دروازه بانان هزاره ی جدید بود و زمزمه ی حضورش بر روی نیمکت یونایتد هم به گوش می رسد و این موضوع می تواند کمک زیادی به پیشرفت دخیا بکند.

او در مصاحبه ای با یک روزنامه هلندی اعلام کرد که دخیا کاملا توانایی تبدیل شدن به بهترین گلر جهان را دارد.او در این باره گفت:

“در زمان خرید او فرگوسن با من هم صحبت کرد و من او را زیر نظر داشتم.او کاملا ذات یک دروازه بان درجه یک را داراست و شما می توانید این را در بازی او هم ببینید.

او تا حدی مانند من کار می کنم والبته من امیدوارم که او از من هم بهتر شود<با خنده>

حضور در 5 گلر برتر جهان ان هم در 22 سالگی عنوان کمی نیست و با توجه به شرایط سنی دیگر گلرها به نظر من دخیا تا نهایت 3 سال اینده بهترین دروازه بان جهان خواهد و تا حداقل 5 سال می تواند از این عنوان خود دفاع کند.

او باید کمی بیشتر در خروج هایش کار کند و باید اعتراف کنم واکنش های او بر روی شوت های راه دور وقعا عالی است و به خصوص مهار توپ با پاهایش.در بازی با برگشت در برابر المپیاکوس او یک دبل سیو با پاهایش داشت و همین موضوع باعث شد تا یونایتد به مرحله ی بعد صعود کند.قدرت تصمیم گیری مهم ترین چیز برای یک دروازه بان است و دخیا از ان کاملا بهره می برد.

البته این موضوع به این سادگی نیست و باید تلاش بسیاری را انجام دهد.فرگوسن همیشه دروازه بانان خوبی را در تیمش داشته و دخیا میراث خیلی خوبی از فرگوسن برای ون خال می باشد.”

edwin-van-der-sar-louis-van-gaal-manchester-united_3145002

ایا شما با ون در سار موافق هستید؟

 

 

۰ Comments