جایگزین مسیر

ون پرسی آماده ی درخشش در جام جهانی

by | خرداد , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد رابین ون پرسی ، پس از آنکه اعلام کرد در آستانه ی بازی های جهانی کاملا آماده است ، عهد کرد که تیم ملی هلند را به سمت افتخار در جام جهانی سوق دهد.

رابین ون پرسی در طول فصل گذشته بازی های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و تنها 12 بار توانست برای شیاطین سرخ گل زنی کند ولی اکنون کاملا آماده است و می خواهد رهبری تیم فن خال در جام جهانی را بر عهده بگیرد.

رابین روز پنج شنبه در گفتگو با اصحاب رسانه گفت :

صادقانه من دیگر حتی نباید به مصدومیتم اشاره کنم . در طول چند روز گذشته من به طور کامل تمرین کرده ام و بنابراین دیگر مشکلی ندارم. من کاملا برای جام آماده هستم.

 علاوه بر این من در طول 6 سال گذشته با کمی درد بازی میکردم و همیشه اتفاقاتی در پیش است و من یاد گرفته ام که چگونه با آنها کنار بیایم. من در مورد هر چیزی که پیش رو داریم مثبت فکر می کنم و به تیممان ایمان دارم.

شاگردان فن خال امشب در رقابت های جام جهانی به مصاف تیم ملی اسپانیا می روند. فینالیست های جام جهانی 2010 امشب توجه بینندگان بسیاری را به دیدار خود جلب خواهند و ون پرسی معتقد است که کشورش میتواند جام را با پیروزی آغاز کند :

 حتی با وجود اینکه اسپانیا تیم فوق العاده ای است و حتی از نظر من آنها بهترین تیم جهان هستند ولی ما را دست کم نگیرید.

 ما هم تیم خیلی خوبی هستیم. این را فراموش نکنید. البته ما باید یکبار دیگر خودمان را ثابت کنیم ولی این یک چالش فوق العاده نیز هست . ما در این بازی با تمام وجود حضور خواهیم یافت.

تمرکز ما خوب است و باید هم اینگونه باشد. چیزی که در گذشته شاهد آنبودیم این بود که در آغاز جوک های زیادی از ما می ساختند ولی الان این مسئله بسیار کم شده است. ما دید خوبی نسبت به این موضوع داریم و مشتاقانه میخواهیم کارمان را آغاز کنیم.

 و اگر ما ، که منظور من از ما نه فقط بازیکنان بلکه کادر فنی و رسانه ها است ، بتوانیم بگوییم که ما تورنمنت خوبی را پشت سر گذاشتیم ، نتیجه ی آن هر چه که باشد برای ما موفقیت به حساب خواهد آمد.

۰ Comments