جایگزین مسیر

ون گال پیشنهاد به کوین استروتمن را رد نکرد

by | اردیبهشت , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-ون گال مدعی شده است که لیست خرید های خود را به مقامات منچستر یونایتد تحویل داده است و آنها باید گزینه ها را به یونایتد منتقل کنند.

ون گال هلندی به عنوان مربی فصل آینده منچستر یونایتد انتخاب شده است و بعد از اتمام جام جهانی که به همراه هلند در آن تورنمت حضور دارد به یونایتد منتقل خواهد شد.

شنیده می شود ون گال می خواهد خنده را به لب های طرفداران بازگرداند و سران یونایتد می خواهند برای کمک به این مربی هلندی بودجه 150 میلیون پوندی را در بازار نقل و انقالات هزینه کنند.

ون گال می خواهد تمام سوال های مربوط به منچستر یونایتد را بدون جواب بگذارد تا بعد از جام جهانی به طور رسمی کار خود را با این تیم آغاز کند و می خواهد از این شایعات دور بماند.با این حال او تایید کرد که لیست خریدهایش را در اختیار باشگاه قرار داده است.

او همچنین در مورد کوین استروتمن اینگونه نظر داد خرید او از رم سخت خواهد بود.

ون گال به NOS گفت:من لیست خود را به باشگاه تحویل داده ام آیا کوین جز آن لیست می باشد؟یک سوال برای شما و یک واقعیت برای من.

روز دوشنبه شنیده شد که مطبوعات اعلام کرده اند رم پیشنهاد 25 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای استروتمن را رد کرده اند و در گزارشی دیگر آمده است که رم برای هافبک خود 30 میلیون پوند می خواهد.

با این حال به نظر می رسد پیشنهاد منچستر یونایتد برای خرید استروتمن مصدوم جدی است و حتی می تواند برای یونایتد خطرساز شود و بنا به گزارشات ون گال به شدت به استروتمن هافبک هلندی علاقه دارد و استروتمن را برای هافبک خود در نظر دارد او در گذشته به عنوان روی کین جدید شناخته می شد که این می تواند برای یونایتد مفید باشد.

۰ Comments