جایگزین مسیر

ووداورد و وعده های خرید جدید

by | اردیبهشت , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – 

یونایتد که با رفتن سرالکس فرگوسن در کادر اجرای خود را عوض کرد مدیر اجرایی باشگاه دیوید گیل از یونایتد رفت و اد وودوارد جانشین او شد و در اولین تابستان نمایش افتضاحی داشت اما او قول داده است تا در این تابستان مانند نیم فصل خوب کار کند.

وودوارد در مصاحبه ای با گاردین اعلام کرد که وضعیت یونایتد خوب است و بر روی گزینه هایش در حال مذاکره است.او گفت:

“فصل بسیار بدی داشتیم و مربی خود را اخراج کردیم و یونایتد لیگ را در رده ی هفتم به پایان رساند اما برای سال اینده برنامه های زیادی داریم و یکی از فعال ترین تیمهای تابستان خواهیم بود و بازیکنان درجه یکی را جذب خواهیم کرد.

ما حتی با نتیجه های بد هم همچنان بدون هیچ مشکلی می توانیم به اندازه ای که نیاز است بازیکن بخریم و هزینه کنیم. ما 115.5 میلیون پوند در سه ماه اخیر درامد داشتیم که 26 درصد نسبت به پارسال رشد داشته است در حالی که با ورود ماتا و فلینی و تمدید رونی و نانی و عدنان حدود  18.9 درصد در پرداخت حقوق افزایش داشته ایم اما هیچ گونه مشکلی نداریم و من به هواداران اطمینان می دهم که در تابستان خوب کار خواهیم کرد و تاکنون هم مذاکرات زیادی داشتیم و خوب کار کردیم.

ما درامد زایی خوبی داشته ایم و تا 150 میلیون پوند می توانیم برای ساخت تیم هزینه کنیم و مربی می تواند بازیکن بخرد.”

با توجه به این صحبت ها به نظر می اید یونایتد تابستان متفاوتی داشته باشد و هواداران شیاطین سرخ باید منتظر اتفاقات خوبی باشند.

شما با خرید چه بازیکنانی موافقید؟

 

۰ Comments