جایگزین مسیر

وودوارد تایید کرد سرمایه گذاری در یونایتد ادامه خواهد یافت

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-مدیر اجرایی منچستر یونایتد ادوودوارد تایید کرد با توجه به نرسیدن یونایتد به لیگ قهرمانان باز یونایتد در تابستان به سرمایه گزاری خواهند پرداخت.

منچستر یونایتد در این فصل بسیار دور از انتظار ظاهر شدند و در پایان فصل در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند و در هیچ کدام از رقابت های اروپایی فصل آینده حضور ندارند.

وودروارد تایید کرده است که نرسیدن به لیگ قهرمانان فشار مالی زیادی به یونایتد وارد شده است اما وودوارد در تابستان به دنبال بازیکن های زیادی می باشد تا یونایتد باز در چهار تیم برتر قرار بگیرد.

وودوارد درباره طراز مالی باشگاه گفت:باشگاه از طریق تماشاگران و حق تلوزیونی 30 میلیون پوند ضرر اروپایی را جبران کرده است.

ما می خواهیم در لیگ قهرمانان حضور داشته باشیم و شما باید منتظر نقل و انتقالات این فصل یونایتد باشید.

با توجه به اینکه یونایتد در لیگ برتر در رتبه بدی قرار گرفت منچستر هنوز هم در 3 ماهه سوم سال طراز مالی مثبتی را داشته است و این نشان می دهد در تابستان یونایتد در نقل و انتقالات مشکلی نخواهد داشت.

درآمد سه ماه سوم سال نشان می دهد که یونایتد 26 درصد از لحاظ مالی افزایش یافته است و حدود 115.5 میلیون پوند سود حاصل از آن نصیب یونایتد شده است و درآمد از لحاظ حایت مالی نیز 43.5 درصد افزایش داشته است و بدهی این باشگاه نیز به 351.7 میلیون پوند رسیده است.

وودوارد گفت:ما یک بار دیگر نشان دادیم که از لحاظ مالی مشکلی نخواهیم داشت و درآمد خوبی نصیب ما شده است که این در سال جاری به ما کمک کرده است که به این امر برسیم.

این به ما کمک می کند که در نقل و انتقالات مشکلی نداشته باشیم و همه در باشگاه در حال تلاش هستند که یونایتد در فصل آینده به خوبی نتیجه بگیرد.

۰ Comments